Hallo dames, Ik was er een tijdje uit (ongeveer 4 maanden) en ben intussen alweer in ronde 18 Aan de dames die mij niet of niet meer kennen, even in het kort: Ik woon in Suriname, ben al een poosje bezig met zwanger worden wat helaas nog niet is gelukt. Vorig jaar aug, sep en okt aan de chlomid geweest zonder resultaat (ik kreeg wel een eisprong). Ik besloot toen even alles van me af te zetten en ben sinds kort weer begonnen met meelezen. Nu het volgende: Ik heb de afgelopen maanden hele erge menstruatie buikpijn. T lijken soms wel weeen. Volgens de huisarts is dat normaal, maar ik vraag me af of het daarom zo lang duurt om zwanger te raken Zijn er meiden die dit ook ervaren? Liefs, Sermar
ik heb ook de ene maand wel veel pijn de andere niet, lijkt dan ook wel op weeen... en bij ons lukt het ook niet om zwanger t worden...17 e maand....
Hoi Kiwi, Bedankt voor je reactie. Jammer dat het zo lang duurt he, ik wil soms bijna de hoop opgeven Ondanks ik al 2 kids heb (en erg gelukkig met ze ben) is het verlangen naar een derde erg groot. Ik heb ook sinds een aantal maanden bruinverlies voor mijn nod. Deze maand had ik daar juist geen last van dus dacht het is eindelijk raak, maar niet dus. Heb jij al kids? Ik hoop en duim dat je heel gauw een posi test in handen mag hebben! xxx