waarom? als jij het een mooie naam vind! Ik vind het een mooie naam! Mar niet voormijn dochterje. Hah maar ja ik ben van de exotische namen Maar ik denk niet gelijk aan een tokkie hoor! Dus doen!
Ik vind het niet zo'n mooie naam. En ik kan me je tokkie gedachten voorstellen.... Ik ken iemand met die naam en da's nou niet echt een lekker figuur..
sorry hoor, maar ik ken een melissa en dat is een scheet van een meid? HOe bedoel je een vooroordeel hebben?
Niet mijn smaak en ik snap je Tokkie gedachte. Maar als jij (en je partner natuuurlijk ) de naam mooi vindt, zou ik er gewoon voor gaan! Kan ook best een stoere naam zijn he, denk aan Melissa Etheridge, das nou niet bepaald een Tokkie.
tja, maar dat hou je altijd, erg jammer, maar als je iemand kent die jij echt niet leuk vind, kan soms die naam ook gelijk de vuilnisbak in, vanwege de associaties.. Maar ik vind Melissa een erg mooie naam . Zag net die naam voorbij komen in een rijtje met andere namen en vond melissa de mooiste
haha maar zo heb je dat wel vaker met namen toch?! Daardoor vind ik de naam minder mooi. Doordat het je aan iemand doet denken.
Mijn zusje heet zo en wij zijn echt geen tokkies! Eerder toppies, hihi Maar euh, ik vind de naam wel mooi. Klinkt lief vind ik!
oef, volgens mij zijn mijn man het eens geworden over een naam! Is erg fijn aangezien ik nu zo'n 35 weken ben Het wordt geen melissa Ik kwam op een site, waar ze zeiden:kijk naar de namen die je blij maken. vervolgens heb ik bij onze lijst erbij gezet welke namen dat waren. hij heeft dat ook gedaan (hij wist niet welke ik gekozen had) en er kwam er 1 uitrollen waar we allebei echt blij/vrolijk van worden met een beetje geluk verandert de naam nu niet meer. dankjewel voor jullie reacties!
Ik vind het wel een beetje een achterbuurtnaam hehe, welke site is dat trouwens? Ik ben wel benieuwd!