kan je gevoel. hopelijk is er niks. Het is en blijven natuurlijk mannen die vaak en snel wat vergeten
he bah wat akelig meid. Kan me voorstellen dat je ongerust bent. hopelijk belt ie snel dat ie het heel dom vergeten was om zn mobiel mee te nemen.
Oh, ik weet precies hoe je je moet voelen. Vreselijk zenuwachtig word je ervan en je loopt je helemaal op te vreten en de meest vreselijke dingen in je hoofd te halen. Ik hoop echt voor dat hij snel belt!
hopelijk belt hij je snel!!! vreselijk als ze niets van zich laten horen, hopelijk is hij het 'gewoon' vergeten!
Vervelend meid, hoop dat hij snel belt! Ik ken die zenuwen en je haalt je van allerlei dingen in je hoofd.. NIET DOEN.. er is vast niks aan de hand en hij is t idd domweg gewoon vergeten.. MANNEN...
op welke kazerne zit hij? want dan kun je eventueel ook daarheen bellen krijg je de portier en die kan precies zien of hij van het terrein af is
Hee meid, dat is heel vervelend!!! Maar bedenk wel; juist omdat ie op een kazerne zit is er veel controle. Dus mocht er wel iets gebeurd zijn dan ben jij de eerste die ze zouden inlichten. En dat is niet gebeurd toch? Dus waarschijnlijk is ie het gewoon vergeten of misschien is er wel een belangrijke opdracht/meeting tussendoor gekomen. Sterkte meid, het wachten blijft natuurlijk vervelend!
nou hehe hij heeft gebeld. hij ging eten en dacht goh laat ik ens kijken of ik gebeld ben ......grr grr grr. was dus gewoon aan de zuip. pff kan dr niet tegen dat ie niet opneemt he. nu ben ik dan niet zwanger meer ofzo maar toch hij moet toch ergens bereikbaar zijn vind ik dan. waarvoor heb je anders een tel. maar goed blij dat ie dus toch terecht is nu.
Fijn! Wel bizar dat zo veel meiden hier (waaronder ikzelf) allemaal wel eens hetzelfde meegemaakt hebben... niks zo vervelend als ongerust in die spanning zitten.
Gelukkig bleek er niets aan de hand te zijn en was het gewoon een typische mannen actie. Maar snap je gevoel helemaal hoor.Stel dat er wel iets met jou of de kleine aan de hand zou zijn geweest wil je hem toch snel kunnen bereiken.
Fijn dat ie weer boven water is. Mannen soms ook....... Die van mij heeft het ook al eens geflikt. Ging ie met onze hond even een blokje om (was nog pup en warm weer)....3uren later was ie nog niet thuis. Ik me schoonzus bellen die een dorp verderop woont om te vragen of ie daar toevallig heen gelopen is. Nee daar was ie ook niet. Bij zijn ouders ook niet bij de buren niet. Nou schoonzus in stress auto gepakt en langs de bermen en sloten gaan kijken of er niet wat gebeurd is. Nergens te bekennen. Komt ie na 4uren doodleuk aan. Ja ik zat even met de hond bij de kroeg grrrrrrrrrrrrrrr........en hij snapte niet dat wij allemaal in de stress zaten. Was pist off en ben lekker na de bed gegaan hij kon van mij het dak even op!
haha herkenbaar.. ik vind er ook niks aan als ik mijn man niet kan bereiken haha... dan raak ik in de stress, ben bang dat er iets is gebeurd e.d..
wat zijn jullie toch allemaal bang gelukkig heb ik daar geen last van... en ik zou het niet zo tof vinden om elke dag gebeld te worden waar ik ben..... mijn man ook niet denk ik wel belt mijn oudste dochter papa vaak even op smiddags om te kletsen......
@mamasuus ik zou het in iedergeval van het weekend op een rustig moment even met hem er over hebben dat je je zo ongerust gemaakt hebt. Waarschijnlijk heeft ie dat helemaal niet door. Dat was met die van mij net zo, maar nu hij dit weet houdt hij er meer rekening mee. Enneh geen strakke tijd afspreken, maar gewoon dat hij je s'avonds belt. Zo doen wij het ook. Geeft elkaar de vrijheid en minder stress.