Ik ben nu al jaren in behandeling bij Geertgen ( IUI, IVF en ICSI), nu wil ik eigenlijk eens weten van vrouwen die van Geertgen naar Gent zijn gegaan waarom ze naar Gent zijn gegaan... Wat wordt er anders gedaan in Gent dan in Geertgen... ? ik heb dit al eens gevraagd in het Gent topic, alleen daar kwamen dingen voorbij die in Geertgen ook worden gedaan, zoals pijnstilling bij punctie, wachten op dag 5 voor tp (blastocyst) ... Graag jullie ervaringen
hallo, Ik weet niet zoveel over Geertgen en Gent maar ik weet wel dat Nederland echt achterop loopt op het gebied van fertiliteit. Zelf heb ik de ervaring dat ze in NL heel standaard een protocol volgen. Zelfde medicatie, zelfde strategie. Ik zelf ben naar Dusseldorf geweest en daar kijken ze echt naar jou situatie. Mij vertelde ze direct dat ze me niet konden helpen en dat ik een operatie nodig had. Ze stuurden me naar de goede plek terwijl ik in NL gewoon in het lijstje onverklaarbaar stond. Ze gebruiken daar ook een embryoscoop wat goede resultaten opleverd. Ook assisted Hatching behoord tot de mogelijkheden.Ook gebruiken ze verschillende hormonen voor de stimulatie. Ik zou echt over de grens gaan kijken (alleen intake) kun je zelf zien wat ze anders aanpakken. Hoop dat je er iets aan hebt