Dank voor jullie lieve berichtjes... Ik geloof het pas echt als ik een kloppend hartje zie. Denk dat ik nu 6 weken zou moeten zijn. Bij de punctie van de ICSI lukte het niet om 1 follikel aan te prikken en ik denk dat die een paar dagen later gesprongen is. Gekke is wel dat ik na de punctie en nadat het zo dramatisch afliep (geen bevruchtingen) wel ongesteld ben geweest. Hoewel, ben toen heel veel rood slijm verloren. Maar de digitale geeft 3+ aan dus moet dan haast wel gelijk na de punctie gebeurt zijn. Ik vind het echt zo weird. Hoop dat ik snel een echo heb. Wil eigenlijk gewoon naar inloopspreekuur gaan van de fertiliteitskliniek. Of is dat gek?
Geweldig poema zie dit als het mooiste kado na de molen je hebt het verdient na al die ellende! Op naar een mooie echo! Wordt altijd blij van die spontane zwangerschappen😃!
Heel bijzonder... misschien offtopic. Maar als je in heel die molen zit, verwacht je nooit spontaan zwanger te zijn en cirkelen je gedachten steeds rondom al die behandelingen. Maar wordt je ook telkens voor zo een behandeling getest op zwangerschap? Bedenk nu ineens: stel dat je zwanger bent geworden spontaan en ze gaan weer zo een behandeling in, kun je net die zwangerschap kapot maken... of werkt het anders?
Je wordt niet getest maar je hebt continu inwendige echo's bij die behandeling. Dus dat zien ze dan echt wel. Bovendien moet je beginnen als je ongesteld wordt dus ja...
Ja dan is met die menstruatie je baarmoederslijmvlies afgebroken maar follikel niet opgeruimd. En die is dus even later gesprongen! Van harte!! Ben heel blij voor je!
Wat een prachtig nieuws! Kun je niet naar je kliniek/ziekenhuis van de follikelmetingen om even te kijken?
Klaasje, precies wat ik wil doen dinsdag. Dat is toch niet gek. Ik kan ze niet eerst bellen ivm Pasen... Dus denk dat ik gewoon ga. Word anders helemaal gek...
Zou ik ook doen Poema! Je bent immers een heel bijzondere geluksvogel na je verdrietige traject. Fijne paasdagen en knijp jezelf maar een keer of 100
Wat?!?! Wat een knaller poema! Wat ontzettend gaaf. Ik snap dat je het niet kan geloven, maarre hier kun je niet onderuit hoor gefeliciteerd!!