!!!! Wat een bizar en wonderlijke zwangerschap, nu al! Ontzettend gefeliciteerd, ik hoop dat het snel dinsdag is voor je!
Wow wat een mooi bericht! Gefeliciteerd!! Zal hard voor je duimen dat je snel een mooi kloppend hartje te zien krijgt.
Dank jullie wel dames. Bijna dinsdag,ik zit nog te denken of ik morgen wel zomaar naar het inloopspreekuur durf.... Vind het heel spannend en ben ook heel bang dat er niks zit ofzo... Ik vind het allemaal echt zo bizar. Wat zouden jullie doen: gewoon naar het inloopspreekuur ga van de Fertiliteitskliniek?
Ja ben zeker geweest. Zat er al om 7 uur vanmorgen.. hahahaha Er is inderdaad een vruchtzakje op te zien van bijna 1 cm. Plus nog een eiblaasje die er nog zit om progesteron af te stoten om het vruchtzakje in stand te houden... Volgens de echoscopist is dit normaal bij een zwangerschap tussen de vier en vijf weken. Er was nog geen hartje te zien of iets dergelijks... Dus over twee weken terugkomen. De echoscopist was ook met stomheid geslagen; hij had mijn punctie gedaan... Maar goed, hij zegt dat als het door blijft groeien dan zag het er wel goed uit. Maar ja, weet nu eigenlijk nog niet heel veel meer. Moet nu twee lange weken wachten... poeh, hoe kom ik die door? En elke keer als ik moet plassen ben ik natuurlijk als de dood dat het mis is...
Wow, wat lees ik nu . Gefeliciteerd!!! Wat geweldig dat dit soort wonderen af en toe toch voorkomen bij mmm dames. Ik ga heel hard voor je duimen dat je de volgende keer een mooi kloppend hartje mag zien!!
Maar dit is toch een goed teken poema? De echoscopist vond het er mooi en goed uitzien? Snap dat het hele lange weken worden, maar ik denk dat goede hoop best op zijn plaats is hoor.
@hooverphonic; ja dat is ook wel zo, maar gezien mijn geschiedenis in combinatie met mijn leeftijd (41) vind ik het doodeng...
I know ben zelf ook 40 en heb een verleden was ook ontzettend bang de eerste weken, maar er gaat meer goed dan fout moet je maar denken. Fingers crossed!!
Gefeliciteerd!!! Jouw verhaal geeft mij hoop...ik ben nog 'maar' 36 maar qua eicelvoorraad sta ik er nu al net zo beroerd voor als jij. En wij hebben ook nog traag zaad. Mijn enige hoop is nu eigenlijk alleen nog maar dat het bij ons spontaan lukt, ook al hebben we nog 3 betaalde IVF-pogingen tegoed. Na 2 afgebroken pogingen is het vertrouwen in een goede afloop daarin flink gedeukt.... Ik hoop dat alles goed blijft gaan!