Jeej! Die twee weken kom je wel door! Wat een super nieuws! Maar kan me voorstellen dat het je niet snel genoeg kan gaan! Dat kloppende hartje wil je zien! en het liefst zo snel mogelijk! Wat goed dat je bent gegaan!
@poema het zullen wel 2 lange weken worden dus zoveel mogelijk afleiding zoeken dan maar, hopelijk gaat de tijd dan snel. Maar voor nu was t goed, dat is iig mooi nieuws.
Oh meiden ik word nu al gek van onzekerheid. Vind opeens dat mijn borsten minder gevoelig zijn bijvoorbeeld. Denk dan gelijk dat het mis is.... En dan moet ik nog twee weken door... Wat een drama....
Wow! Gefeliciteerd Poema! Slopende weken zullen dit voor je zijn. Hopelijk vind je nog een klein beetje geduld wat je al die jaren ook hebt gehad.
poeh, ben er eigenlijk nu al helemaal klaar mee, en ben pas 1 dag verder... AAAAAAAAAH Ja, HCG meten zou ik kunnen vragen, maar ze hebben dat ook niet zelf aangeboden. Ik durf dat dan niet zo goed te vragen eigenlijk... Kan echt aan helemaal niets anders meer denken, moet echt afleiding gaan zoeken want anders word ik helemaal gek denk ik... En naar de wc gaan is een drama.
Wat een prachtig wonder, wauw!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat betreft het wachten en de angst, heel logisch gezien je geschiedenis. Ik hoop voor jou dat de tijd vliegt de komende 2 weken!
Ja, dank dames... ik durf het nog steeds niet te geloven hoor. Heb echt heel weinig symptonen... Ben alleen heel moe als ik een trap op moet maar verder... beetje zware borsten maar ook niet overdreven. Kortom: maak me best wel wat zorgen... zucht...
Bij mijn zoontje had ik ook bijna geen symptomen, dus dat zegt niks hoor. Maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Het is altijd een hele spannende periode.
Symptomen zeggen inderdaad niet zoveel.. De een merkt weinig, de ander hangt constant boven de wc. Er is geen mens hetzelfde, ook iedere zwangerschap kan verschillen.
Het enige dat ik merk is ook vermoeidheid poema. Niet misselijk, geen grote borsten zoals bij onze dochters, helemaal niets. Maar heb net bij 7.3 een echo gehad en het ziet er toch echt prima uit!
Strepen stonden er binnen 30 seconden en de streep bij de C nog eerder dan bij de t.... En toch blijf ik onzeker. Weird hè?!