Help: kan mijn ogen niet geloven.... Dit kan toch niet?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door poema, 19 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ettol

ettol Actief lid

21 aug 2013
    233
    56
    28
    poema! ik zit in het zelfde wonderlijke en o zo onzekere schuitje! Na ruim 3 jaar, een ICSI die eindigde in MA nu opeens spontaan zwanger. Ik durf het niet te geloven (vandaar mijn banner niet aangepast), maar drie positieve testen...en 23 mei eerste echo. Ik probeer ieder gevoel te analyseren en ben constant bang dat het toch fout gaat... maar dat heeft allemaal geen enkel nut natuurlijk. Fingers crossed op een mooie echo binnenkort (al voelt twee weken wachten heeel lang. Ik leef echt van dag naar dag).

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    @ettol: wow! nog een lotgenoot! Hoe ver ben jij nu? Wat bizar is het he? Ik durf ook mijn banner nog niet aan te passen en het nog steeds niet te geloven! O elk gevoel wordt hier op de weegschaal gelegd! Je mag me altijd pb'en hoor! Misschien fijn om met elkaar te delen!

3. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Wow Gefeliciteerd Dames .

Dat je onzeker bent is begrijpelijk .. ik had dat bij mijn eerste zwangerschap er was gezegt dat we niet spontaan zwanger konden worden dus stonden op de wachtlijst voor behandeling en moest 1 september 2010 bellen voor afspraak maken etc . en 28 augustus 2010 dag naar mijn verjaardag had ik een positieve test en wou het nie geloven en was zo bang ... ik kon pas genieten naar de 20 weken echo toen kon ik het ook pas echt geloven ...

dus snap dat jullie onzeker zijn dames .

ik ga duimen dat alles goed blijft gaan.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Prachtig om te lezen.... heel erg gefeliciteerd!

5. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Hallo Poema,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me je gevoel van ongeloof wel een beetje voorstellen. Van mijn 1e zoon ben ik na 10 mislukte IUI's spontaan zwanger geraakt en van mijn 2e zoon na 1 IUI geindigd in een miskraam, daarna 2 mislukte IUI's, 1 spontane zwangerschap geindigd in een miskraam en tenslotte een mislukte ICSI. Toen ben ik in de voorschreven rustmaand dus spontaan zwanger geworden....het heeft heel lang geduurd voordat ik er echt van kon gaan genieten ( ook een keer bruinverlies gehad na toiletbezoek, bleek geknapt adertje).
    Ik hoop dat bij jou alles goed gaat en probeer er van te genieten. Ik was heel blij toen mijn zoon geboren werd, eindelijk in mijn armen maar achteraf denk ik had ik me maar iets meer kunnen ontspannen. Ik had ook wel graag een onbezorgde zwangerschap gewild, maar na 4 jaar in de mmm was dat best lastig!

Ik wens je een goede zwangerschap!:)

Moon

Deel Deze Pagina