We komen niet op één lijn hier, hebben beide onze voorkeur. Gelukkig hebben we nog even, maar toch hier de poll's... We laten ons begin februari verrassen, helaas hebben we zowel voor het meisje als voor de jongen hetzelfde probleem. Voor beide zijn we opzoek naar een korte stoere naam, die duidelijk uitgesproken en geschreven wordt. En natuurlijk leuk is naast de naam van onze Zoon!
Ik vind stijn prachtig stond hoog op ons lijstje! Maar de namen die jij hebt staan spreken mij minder aan de leukste vind ik dan toch job! Wat ik leuk vind bij stijn is: Twan Lars Liam Lenn Teun vind ik ook wel oké hoor! TIM en tom vind ik wat saai!
Deze vond ik lastiger dan de meisjesnamen keus. Ik vind er niet een top combinatie tussen zitten.... Maar als ik moet kiezen...Tom of Teun!
Tim!! Dat vind ik trouwens de enige leuke naam ertussen. Tom vind ik ook nog wel aardig, maar ik zou het schrijven als Thom. Vind ik mooier.
Job of Teun vind ik het mooiste van jullie opties...maar eigenlijk niet mijn smaak.. wat dacht je van Lars Julian Finn
Wat leuk, al die reactie's. Ook het meedenken met andere opties. Opzich goede gedachten wie weet zit daar wat tussen. Twan. Is ook leuk. En orgineel. En stoer. En niet af te korten (nadeel van Stijn, wordt Stijntje...) tnx
Ik heb voor Teun gekozen, maar eigenlijk dacht ik meteen Stijn en ..... Gijs! Klinkt zo lekker bij elkaar Ik denk dat elke naam wel af te korten is, tommie, teuntje, timmie, Jobje (of nog erger, joppie, naar de saus)`Twaniie....noem maar op.
Ik heb gekozen voor Job, maar ik vind Teun ook leuk bij Stijn (maar de naam Job op zich vind ik leuker vandaar!) Succez!