Ben nog maar net zwanger, maar toch stiekem al wat aan het rondkijken naar namen. Zooooooo leuk weer. Aan jullie de vraag: wat vinden jullie passen bij: Danio, Ramiro en Aymee? Meisjesnaam had ik Mare in m'n hoofd, maar ben benieuwd wat voor leuke namen jullie bedenken. Alvast bedankt!!!
Mare vind ik een leuke naam! Ik vind het wel een heel ander soort naam dan de namen die je kindjes dragen. Heb je bepaalde eisen? Dan kunnen we wat gerichter zoeken .
Hallo! Mare is leuk, maar beter passen vind ik deze: Danio, Ramiro, Aymee & Angelo Amailo / Amaylo Alvaro Briano Caytano / Caetano Camilo Cassio Cosimo Ciro Cisco Fero Gennaro Ilyo Isao Ivailo Janto Jarno / Jaro Jayro Kimo Levio Marleo Miko Mailo / Mylo / Milo Milano Mirco / Mirko Stano Tahvo Tammo Tayo Tito Jaylani Dante / Danté Danio, Ramiro, Aymee & Ilayda Jaidyn Maylea Kyana / Kyara Alyssa Maree Leyla / Layla Nyree Malynn / Mialynn Caycee Nayra / Neyla Lenya Saree Fayleen Aveline Kaylee Emmylee
Thanks meiden. We hebben niet speciale eisen hoor. Maar het wordt geen Jan, Piet of Klaas. Wel een beetje apart zeg maar. Maar ik heb al heel wat keus gekregen, bedankt.
Mare vind ik een superleuke naam, maar totaal niet 'passen' bij de namen van je andere drie kinderen.
Danio, Ramiro, Aymee & Naima Liona Zara Elina Liah Leah Ruby Thirza Tinka Lucy Livia Marly Sapho (saa foo) Danio, Ramiro, Aymee & Luca Yano/ Jano Gianni Remi/ Remy Ivan Ivar Enrico Mauro Yona/ Jonah