hallo allemaal We hebben nog 10 weken te gaan en zijn er nog niet aan uit. We hebben een dochter die Floor (Janne=2e naam,vernoemd naar de oma's) heet. De volgende is een zoon. We zoeken een korte bondige naam..Mijn gedachten gaan uit naar Levi,lenn,of Sil..Die namen krijg ik nu ook niet meer uit mijn hoofd. We zouden hem ook graag naar mijn vader willen vernoemen Als 2e naam dan.(aangezien mijn zwager hun zoon afgelopen weekend al naar de andere opa heeft vernoemd>>doopnamen dan) Die heet Mats Pieter Joep. De doopnamen van mijn vader zijn wilhelmus Fransicus maria en daar kan ik niet zo heel veel mee. Gisteren zag ik de naam Wes voorbij komen en dat vond ik evt wel wat voor de 2e naam (of eerste??)Alle 3 de letters komen tenslotte terug in Wilhelmus. Mijn vriend voelt meer voor cas,Mees,Siem etc...als 1e naam. hebben jullie nog ideen... Ik wil mijn namen er niet doorheen dringen,maar ik vond Levi Wes wel leuk klinken. groeten ilse
Lenn en Cas vind ik erg leuk! Deze namen stonden allebei op ons lijstje...Zie onderschrift welke naam het is geworden...
Wies als eerste naam? Lijkt een beetje op Wes en ook een beetje op Siem (zoals je vriend graag hoort). Een andere leuke naam die je als eerste zou kunnen gebruiken is: Cis (franciscus) Levi vind ik leuk en Wes ook, maar Levi Wes vind ik niet zo mooi. Succes, Emilie
Als 2e naam Wilmar? WILhelmus x MARia? Emilie, Wies moest ik hard om lachen, lang niet wies was eerste wat in me op kwam.
Ik vin Lenn een erg leuke naam! Tweede namen heb ik persoonlijk niks mee, wat moet je kindje ermee, gebruiken doet niemand ze. Maar je moet doen wat jij leuk vind. Misschien is het leuk om je vader dan met z'n roepnaam te vernoemen. Veel leuker dan een doopnaam, die niemand gebruikt in het dagelijks leven. Heet ie Willem? Dan doe je Lenn Willem. Maar ik vind Lenn, gewoon alleen Lenn, het allermooist!
jouw namen vind ik erg mooi maar dat van je man totaal niet sorry,. Levi, lenn en Sil vind ik erg mooi. Levi Liam dan?
Levi en Sil vind ik ook erg leuk. stonden hier ook op het lijstje als we een zoon zouden krijgen. Helaas worden ze nu wel erg vaak gebruikt. De namen van je man vind ik echt niets
bedankt allemaal voor jullie reacties..iemand nog n suggestie voor n 2e naam... afgeleide van wilhelmus franciscus maria.. wies vond ik helaas niets..mijn achternaam en die van mijn vader is ook nog willemen dus willem wordt t niet als 2e naam.. Lenn Wes ?? levi Wes ?? moet wel beetje stoer zijn er er bij passem em het liefts ook nog in relatie met bovenstaande doopnamen. we doen er verder niets mee maar mijn dochter heeft er ook 2 vernoemd naar oma's floor janne dus ons manneke moet er eigenlijk ook 2 hebben..
Doopnamen: Cis Marc Wilco Frank Wes vind ik eigenlijk geen vernoeming. Er zitten zoveel verschillende letters in die namen dat je dan bijna iedere naam wel kan kiezen.
Lenn vind ik mooi, maar vind het moeilijk er een 2e passende naam bij te verzinnen uit wilhelmus franciscus maria.
Wat vinden jullie van Lenn Marijn (marijn als vernoeming naar opa:wilhelmus fransicus maria >.dus van maria..beetje ver gezocht maar janne is ook van johanna.. Floor Janne en Lenn Marijn?