Hoi dames, ik ben nu 38 (!) weken en we zijn nog steeds niet helemaal uit de naam. Dit is onze shortlist, welke naam vinden jullie de mooiste? Christian Tobi / Tobias / Tobian Ferdi (Ferdinand, roepnaam Ferdi) Lukas Julan Runar Benjamin Onze achternaam bestaat uit een lettergreep en begint met een 's'. Dank voor het meedenken!
Lukas (maar nog liever gewoon Lucas) Met Christian en Benjamin op een goede tweede plaats. Tobias op een goede derde plaats. En Runar op de vierde plaats en Julan (vind ik meer een meisjesnaam) en Ferdi (vind ik niet leuk en ook een heel ander soort naam dan de andere namen) op de laatste plaats.
Leuk lijstje!! Lastig hoor.... Ik vind Christian en Tobian denk ik het leukste, maar het is zo persoonlijk!! Misschien kun je wachten tot hij er is en dan kijken welke naam het beste past?
Tobias / Tobian vind ik erg mooi! Runar vind ik ook super. Lukas vind ik ook leuk, maar komt een stuk vaker voor dan Tobias/Tobian en Runar. Dit vind ik de leukste namen uit je leuke lijstje Ik geloof dat ik Tobias het allerleukst vind. Dat de achternaam met een S begint vind ik daarbij geen probleem.
Wow wat veel reacties al, heel fijn die input! Hoor graag meer... vanavond nog maar weer eens even met manlief bezinnen over de naam. Bedankt!
Tobi/Tobias of Tobian, die is het leukste!Runar is ook wel leuk.. Moeilijk hè! Wij hebben ook met 38 weken nog een naamswitch gedaan..erg hè! Ben nu 39+4 en het is zooo fijn als je er eindelijk uit bent! Geeft rust in het koppie succes met de keuze!
Ja als ik uit je lijstje moet kiezen dan moet ik natuurlijk Julan kiezen Maar ik heb liever dat de naam apart blijft haha Runar is ook leuk!