Help! Kan niet kiezen!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Amarens, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
  2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ik geloof dat ik voor de eerste zou gaan. De tweede vind ik zo op het eerste gezicht meer iets voor een meisje.
    Welke vind je zoontje het leukst?

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

De 1ste, de blauwe.

Omdat ik de rode niet echt jongensachtig vind.

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik vind Ze eerlijk gezegd beide een beetje meisjes achtig

Maar als je echt 1 van die 2 wil dan de eerste denk ik

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Ja, de tweede vind ik ook wat meisjesachtig maar op zich toch ook wel kunnen ;);) Daarom twijfel ik. Mijn zoontje vindt rood heel erg leuk, hij is een grote c.ars fan ;)

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Kun je dan niet beter voor Cars gaan? Hier allemaal cars, prinsessen tassen/broodtrommels bij de kleuters.
    Ik vind hem echt niet heel leuk voor een jongen die rode hoor, sorry.

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.673
    1.432
    113
    Ik vind ze beide erg leuk voor een meisje maar voor een jongen zou ik het niet doen, vind ze te meisjesachtig. Wat vind hij zelf leuk?

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Geef em dan een Cars tas,deze zijn toch helemaal niet leuk voor hem dan.(niet verveelend bedoeld ofzo maar waarom een tas van 25euro die hij toch niet zo leuk vind als er een van 10,- van Cars).

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind allebei meisjestassen

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Omdat wij een goede rugtas belangrijk vinden... Met c.ars fan bedoel ik dan hij alles wat rood is leuk vindt.

11. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Oke de kwaliteit van zo'n goedkopere tas is idd wel minder.
    Hier staan ook veel leuke tassen voor kinderen op,ook genoeg keuze voor jongens.
    Tassen - kindertassen

En anders mischien een leuke rode tas met naam erop bij rainbowbaby's ofzo.

12. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Mijn keuze zou afhangen van welke jas hij draagt. Welke kleur staat daar leuk bij? Ik vind de rugtassen wel mooi hoor

(en cars heeft iedereen hoe weet je dan welke van jou is? En als cars niet meer in is dan doe je de rugzak weg?)

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Tja als ie volgend jaar uit zijn jas gegroeid is en hij heeft een nieuwe heeft in een andere kleur past ie er ook niet meer bij.

14. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Waarom n goede rugtas? Ze hebben ze vrijwel nooit op de rug en vaak lekt n beker door oid, hier krijgt ze elk jaar wel n nieuwe , goedkope, rugtas

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik vind ze geen van beide leuk voor een jongen. Die van Deuter, in de link van Diadeem, ziet er al een stuk stoerder uit.....:)

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik vind de eerste leuk voor een jongen. Tweede niet. Maar ik zou niet voor deze kiezen omdat het een 'goede' rugtas is....Dat lijkt me pas op de middelbare school van belang worden.

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind die rode best kunnen hoor, zolang je zoontje hem zelf leuk vindt. Kleuters hebben echt niet in de gaten wat voor tas de andere kinderen hebben. Mijn zoontje heeft een roze tas met paarse sterren (van Converse, wel een jongenstas) en daarbij twijfelde ik eerst ook of hij wel jongensachtig genoeg was, maar er heeft nog nooit een andere kleuter iets over gezegd.

18. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.976
    3.988
    113
    Waarom niet met je zoontje naar het winkelcentrum en hem zelf een mooie tas uit laten zoeken? Hij moet em tenslotte gebruiken toch?

Ik weet hoe trots kinderen kunnen zijn op hun tas en sommige zijn afschuwlijk, maar nou en. Als het broodtrommeltje en de beker er maar in passen toch?

19. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Weet ik eerlijk gezegd niet, mijn dochter weet precies welke broodtrommel wie heeft (hier bijna geen tassen omdat de broodtrommel op de plank boven de jas gaat en de jas in de luizenzak). En commentaar geeft ze ook, was een medekleuter met een rugzak van Nijntje en daar had ze commentaar op, gaat ook echt niet naar de Nijntje Film. Op een roze tas voor een jongen zou ze ook commentaar hebben vrees ik.

.... ik geloof niet dat mijn kleuter een apart geval is ..... haar vriendinnen doen hetzelfde. Misschien een verschil tussen groep 1 en 2? Vorig jaar viel haar minder op dan nu...

Deel Deze Pagina