Dochters tassen zien er overigens nog prima uit..? Nu krijgt ze op de psz ook meestal alleen water mee en wat fruit, dus dat scheelt misschien. Heb er ook nog nooit aan gedacht om ze te wassen.
En als je eens bij een goede tassen winkel gaat kijken, hier hebben ze ene speciale afdeling met kindertassen van veel merken en soorten, zoontje heeft hier zelf een tas uitgezocht sammy de krokodil, goede stevige tas, ruzie toen we zonder de winkel uit gingen want kreeg hem van oma voor de verjaardag maar vond dat hij zelf mocht kiezen, ik vind een goede leuke tas ook belangrijk maar ook het zelf kiezen. En geen commentaar van andere kinderen over de tas lijkt me stug (weet niet meer wie het zei) want zelfs op de psz weten alle kinderen van wie de krokodiltas is en willen alle kinderen de tas van Quinten altijd graag vast houden en aangeven, en is het al vaak voor gekomen dat je kindjes hoort zeggen die tas is zo mooi
Hier voor beide kinderen drie goedkope tasjes. Ze smijten ermee, bekers lekken, slepen ze over de grond. Voor de oudste de eerste keer wel een dure tas gekocht, maar begin ik voorlopig niet meer aan.
Mijn keus is het zoiezo niet ik vind deze tassen niet echt bij een kind van 3,5 jaar passen hij hoeft ook niet super stevig te zijn er hoeven nog geen (zware)schoolboeken in. maar als hij rood associeert met cars dan is een carstas toch ook juist leuk?
Jemig wat zijn er veel moeders die Carstassen etc echt leuk vinden... Vreselijk echt. Komt er hier ook niet in Als je je kinderen dat soort dingen laat kiezen, willen ze straks ook in Cars-tshirts etc lopen. Dus een beetje sturing kan geen kwaad lijkt me, haha. Ik zou kiezen voor de tas die je als derde (in een van de berichten hierboven) geeft.
Die krokodil heeft mijn zoontje ook al een paar jaar voor het kdv! Supertasje en er past echt veel meer in dan je denkt En verder vind ik dat TS gewoon een degelijke tas moet uitzoeken als ze dat graag wil. Maar je kan hem natuurlijk gewoon een paar tassen laten zien die je wel wat vindt en dat hij daar uit kiest.