Hier werkte de roosvicee voor geen meter. Pruimen eten, geen effect... Ben yoghurt met een paar eetlepels zemelen en een beetje honing voor de smaak gaan eten, en nu gaat het weer prima! Wel goed erbij drinken, trouwens!!! Kan tenminste weer naar de wc en voel me niet meer vol, waardoor ik weer normaal kan eten. Lees net dat je geen melkproducten mag, maar er bestaat toch ook zoiets als vla of yoghurt van soja?
Misschien al genoemd: hier de tip gekregen om lijnzaadoliecapsules te nemen. Met een stuk of 5 per dag ging het hier weer super goed En nog iets: veel vocht is natuurlijk belangrijk, maar echte dunne vloeistoffen worden in je maag al opgenomen en bereiken je darmen dus niet. Beter werkt "vochtig eten". Dus dikkere soep, yoghurt, goed geweekte muesli, pasta's en rijst erg gaar koken, etc. Vocht dat je op die manier binnenkrijgt gaat wel mee je darmen in en helpen daar de ontlasting vochtiger te houden.
Dankjulliewel allemaal voor het reageren, ik heb gister al wat dropjes gegeten en vanmorgen ben ik meteen de laxo roosvicee gaan halen, ben erg benieuwd en ik zal zeker gebruik gaan maken van jullie adviezen!
Hier werkt meusli eten als ontbijt met een flesje topvit....van die kleine wegdrink flesjes voor goeie darmflora. Ik drink zo een flesje elke ochtend en de meusli elke of om de ochtend. Is allebei lekker en het helpt. En idd beweging en voldoende drinken en de tijd nemen op de wc.....succes!!!
Hier hetzelfde. Ook heel veel moeite met poepen. Nu lees ik hier over de Roosvicee Laxo. Waar kan ik dat halen? Gewoon in de supermarkt?
Hier heb ik een heerlijk italiaans winkeltje met overheerlijke olijfolie geiimporteerd uit italie, met wat zeezout en vierseizoenen peper en dan dippen met stokbrood......HEERLIJK en werkt heel goed!!! Maar het moet echt hele lekker olijfolie zijn, niet die uit de supermarkt, want dat is niet de echt smaak.
Je kan het gewoon aanlengen met water, net als limo....of door de yoghurt, maar las dat je geen melkproducten mag!! Succes...
ik voel me iig al wat beter, had er eerst buikpijn van maar gelukkig heb ik dat niet meer. en nouja, de rest moet nog komen haha! maar je voelt het toch wel als je 'verstopt' zit neem ik aan? ik heb al 2 dagen geen 'drang' zal ik maar zeggen.. ik heb gister nog een pizza gegeten! (had op internet opgezocht wat laxerend werkt, olijfjes, uitjes, dus die heb ik erop gedaan haha)
2 dagen geen aandrang komt hier ook regelmatig voor hoor....Gewoon elke dag zo een glas limo nemen en het komt wel. Als je nou echt vijf dagen niks hebt dan zou ik de vk of ha eens vragen of die iets voor je hebben!!
okee dit klinkt raar maar niet gaan stressen hierom, stress heeft duidelijk invloed op je darmen... dus alle genoemde gebruiken maar niet 24 u/pd druk maken omdat je niet gepoept heb..
jep mijn buik is ontzettend gevoelig voor vanalles en nog wat... zal proberen me niet druk te maken, maar wil het gewoon voorkomen dat ik er dadelijk ziek van wordt of iets dergelijks.
Glaasje lauw water op de nuchtere maag, roosvicee laxo, veel druiven eten (Advies van manlief die even niet denkt aan dat het hier om een zwangere gaat : Koffie en een sigaret sochtends hahahahahahha)
hahaha! zeg je man maar dankjewel! (is dat trouwens echt iets wat helpt of helpt hém dat?) die druiven stond er nog niet bij, komt goed uit, die heb ik vandaag gekocht haha!