dag dames, wie herkent dit en wat doe je ertegen. ik heb sinds een paar dagen dat ik snachts wakker word met hoofdpijn. als ik ga slapen is er niks aan de hand maar zodra ik eenmaal slaap en ik me omdraai in mijn slaap voelt het alsof mijn hoofd uit elkaar spat. en aangezien ik nogal vaak me omdraai in mijn slaap word ik dus elke x wakker met die knallende kopppijn. weet echt niet wat ik ertegen moet doen en wil niet alsmaar paracetamol gaan slikken.
Wat vervelend. Ik heb het nog nooit gehad. Wel dat ik met hoofdpijn ga slapen wat ik dan doe is de band van mijn ochtendjas om mijn voorhoofd knopen en dan heb ik 's ochtends geen hoofdpijn meer. Als ik dat niet doe word ik altijd wakker met hoofdpijn. Hoop dat je er wat aan hebt.
Een verkoelend washandje wil bij mij nog wel eens helpen... Ik slaap ook heel slecht, ben heel veel wakker zonder een echte reden. Terwijl ik zo moe ben Van een vriendin afgelopen weekend een gel verkoelingsmaskertje gekregen voor rondom de ogen. Moet ik nog uitproberen of het helpt tegen de hoofdpijn.