maakt niet uit hoor meid al wil ik nog wel even wat recht zetten als het toch zo zou zijn zou ik na de shock er proberen van te genieten van het mssn kleine wondertje in mij geen haar op me hoofd die er over nadenkt om het weg te laten halen maar ben er op dit moment echt niet aan toe ben in me vorige zw meer in het ziekenhuis geweest dan thuis en kon bijna niet meer lopen enzz enzz heb bijna tegen een postnatale depressie aangezeten mede door de meds en me spiraal is me hormoonlevel flink gedaald dus vandaar mijn reactie dat ik het op dit moment echt niet trek als dit alles niet zou zijn gebeurd was ik niet aan de anti conceptie gegaan omdat ik graag in de toekomst wel nog een kindje wil ! maar dan wil ik alles eerst even verwerken en me lichaam de rust geven om te herstellen
Puch het siert je dat je ook durft toe te geven dat je te impulsief reageerde!! Iedereen kan er dingen uitflappen die je niet zo bedoeld had maar niet iedereen geeft zn fout ook toe en durft zn excuses te maken!!
Trotse mama.. Kan me voorstellen dat je er even niet aan moet denken.. nu al weer opnieuw zwanger in jouw situatie...hopelijk heb je nu een negatieve test... PUCK.. ook ik schrok van je reactie, maar ook ik wil ff zeggen dat ik het TOP vind dat je weer opnieuw gereageerd hebt.. dat siert een mens idd.....
nee heb nog niet getest als het zo is dan moet me hcg na 2 dagen verdubbelen dus dan morgen weer een testje doen
hey trotsemama, snap ook wel je redenen nu. Mijn buurvrouw is na een kleintje van 6 mnd ook alweer zwanger. En als ik kijk hoeveel last zij heeft van haar hormonen! Die van de vorige zijn nog niet eens uit haar lichaam en nu alweer nieuwe! En je lichaam heeft inderdaad ook tijd nodig om weer te herstellen. Een jaar zeggen ze toch? Het isniet niks zo'n bevalling! Maar vervelend dat je nog 2 dagen moet wachten! Spannend! Succes ermee!