Vandaag: Zat en Zwanger Documentaire over zwangere vrouwen die desondanks de fles niet laten staan. Uit onderzoek is gebleken dat het ongeboren kind wel degelijk de effecten ervaardt van alcoholinname. Morgen: Verslaafd geboren Documentaire. Twee verslaafde zwangere vrouwen worden gevolgd tijdens hun zwangerschap en de geboorte van de kinderen. Vrijdag: Extreem ambitieuze ouders Documentaire over jonge kinderen die tot grote prestaties worden gedreven door hun ambitieuze ouders. DOSSIER 2300, rond de klok van 23.00 uur op RTL 4
oh, heb hm net ook geplaats http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=37862 we waren tegelijk...
Ik heb die van verslaafd geboren ooit al eens gezien. Dan denk je bij jezelf wel eens: ik maak me druk als ik een stukje rosbief heb gegeten of ik heb teveel koffie gedronken vandaag... Als je ziet hoe die aankomende moeders leven maak jeje niet zo druk meer
@Dientje: gisteren ging over een jongetje waar ze een meisje van maakte toch ? Ik ben wel halverwege in slaap gevallen, maar echt niet te geloven he !
Die van de verslaafde ouders heb ik volgens mij al eens gezien... die mensen zijn aan methadon verslaafd, zowel vader als moeder. Het is echt verschrikkelijk als het die docu is, die ik al eens gezien heb, dus wees voorbereid... Dat arme piep, piep, piepkleine baby'tje dat zwaar verslaafd geboren word en niet eens kan huilen maar alleen een heel schor krijzend stemmetje op kan zetten...
Ik zag de aankondiging op tv... ik weet eerlijkgezegd niet of ik het op kan brengen om er naar te kijken. Sinds Yuri er is raken dat soort programma's me echt driedubbel zo hard... en ik was daarvoor al een behoorlijke emo-doos
Normaal vond ik dat soort dingen altijd erg interessant om te kijken. Maar sinds Fabian geboren is kan ik het niet meer aanzien. Ik zag gisteren een voorstukje over hoe die moeder bij die baby ook drugs in het mondje spoot, toen begon ik al bijna te janken en krijg ik het beeld niet meer uit mijn hoofd. Ik ben ook echt zo'n emo-doos geworden..
heb net zitten kijken, wat erg zeg. Je zou zeggen dat het risico al genoeg zegt en dat je dus gewoon niet drinkt. gek hoor die reacties, ik zou iig niks qua alcolhol drinken.
Ik heb toch ook nog even zitten kijken. Moet zeggen dat de docu minder erg was om te zien dan het promo-filmpje deed vermoeden; daarop lieten ze die actrice zien die deed alsof, maar dat zeiden ze er niet bij. Ik denk dat voor ieder helderdenkend mens het feit dat drinken tijdens de zwangerschap een risico inhoudt genoeg reden zou moeten zijn om het te laten. Het leven van dat jongetje bij wij FAS was vastgesteld zou er dan heel anders uitgezien hebben; doordat zijn moeder tijdens de zwangerschap niet van de fles af kon blijven, zijn er hem heel wat kansen ontnomen en dat is echt dieptriest, vind ik...
Wat een idioten zeg Voor de camera vertellen dat zonder alcohol je 9 maanden een saai leven zou hebben. : Is het teveel gevraagd voor je kindje om 9 maanden niet zat te worden :