Dossier 2300

Discussion in 'De lounge' started by sweetangel100, Mar 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Vandaag: Zat en Zwanger
    Documentaire over zwangere vrouwen die desondanks de fles niet laten staan. Uit onderzoek is gebleken dat het ongeboren kind wel degelijk de effecten ervaardt van alcoholinname.

Morgen: Verslaafd geboren
    Documentaire. Twee verslaafde zwangere vrouwen worden gevolgd tijdens hun zwangerschap en de geboorte van de kinderen.

Vrijdag: Extreem ambitieuze ouders
    Documentaire over jonge kinderen die tot grote prestaties worden gedreven door hun ambitieuze ouders.

DOSSIER 2300, rond de klok van 23.00 uur op RTL 4

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
  3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja haha ik zag het ;)

4. Niet meer actief

lijkt mij wel boeiend.
    Ik ga iig ff kijken!

Thanx voor de tip!

XxX Swiggy :thumup:

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja lijkt me wel interresant, hebben jullie het gister trouwens gezien pff dat was echt niet normaal.

6. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Oh, hoop dat ik het haal!

7. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Ik heb die van verslaafd geboren ooit al eens gezien. Dan denk je bij jezelf wel eens: ik maak me druk als ik een stukje rosbief heb gegeten of ik heb teveel koffie gedronken vandaag... Als je ziet hoe die aankomende moeders leven maak jeje niet zo druk meer ;)

8. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

owww dat word ff de dvd rec programeren.

Vind dat soort dingen altijd erg interessant

9. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik ga dr voor zitten vanavond!

10. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    ik ga zeker kijken (als mijn ogen nog open zijn) :p

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Dientje: gisteren ging over een jongetje waar ze een meisje van maakte toch ? Ik ben wel halverwege in slaap gevallen, maar echt niet te geloven he !

12. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Die van de verslaafde ouders heb ik volgens mij al eens gezien... die mensen zijn aan methadon verslaafd, zowel vader als moeder. Het is echt verschrikkelijk als het die docu is, die ik al eens gezien heb, dus wees voorbereid... Dat arme piep, piep, piepkleine baby'tje dat zwaar verslaafd geboren word en niet eens kan huilen maar alleen een heel schor krijzend stemmetje op kan zetten... :(

13. Lia

Lia Bekend lid

Nov 10, 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik zag de aankondiging op tv... ik weet eerlijkgezegd niet of ik het op kan brengen om er naar te kijken. Sinds Yuri er is raken dat soort programma's me echt driedubbel zo hard... en ik was daarvoor al een behoorlijke emo-doos :)

14. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Daar heb ik ook last van... heel erg emo om vanalles wat met kindjes te maken heeft :(

15. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    bij ons is de dvd rec. ingesteld. wel interresant

16. Robyn

Robyn Bekend lid

May 23, 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Normaal vond ik dat soort dingen altijd erg interessant om te kijken. Maar sinds Fabian geboren is kan ik het niet meer aanzien. Ik zag gisteren een voorstukje over hoe die moeder bij die baby ook drugs in het mondje spoot, toen begon ik al bijna te janken en krijg ik het beeld niet meer uit mijn hoofd. Ik ben ook echt zo'n emo-doos geworden..

17. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    pff verschrikkelijk zeg :(

18. heb net zitten kijken, wat erg zeg.

Je zou zeggen dat het risico al genoeg zegt en dat je dus gewoon niet drinkt. gek hoor die reacties, ik zou iig niks qua alcolhol drinken.

19. Lia

Lia Bekend lid

Nov 10, 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik heb toch ook nog even zitten kijken. Moet zeggen dat de docu minder erg was om te zien dan het promo-filmpje deed vermoeden; daarop lieten ze die actrice zien die deed alsof, maar dat zeiden ze er niet bij.

Ik denk dat voor ieder helderdenkend mens het feit dat drinken tijdens de zwangerschap een risico inhoudt genoeg reden zou moeten zijn om het te laten. Het leven van dat jongetje bij wij FAS was vastgesteld zou er dan heel anders uitgezien hebben; doordat zijn moeder tijdens de zwangerschap niet van de fles af kon blijven, zijn er hem heel wat kansen ontnomen en dat is echt dieptriest, vind ik...

20. Chelsea

Chelsea Bekend lid

Aug 6, 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Wat een idioten zeg :evil:
    Voor de camera vertellen dat zonder alcohol je 9 maanden een saai leven zou hebben. :(:
    Is het teveel gevraagd voor je kindje om 9 maanden niet zat te worden :(:

Share This Page