Bah. Had vorig jaar een bon gewonnen op hotelkamerveiling.nl voor een overnachting in Van der Valk Hotel Houten. Kamer met whirlpool en regendouche met een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Iedere x dat wij het weekend zouden willen gaan, is hij alleen maar te boeken met verplichte roomupgrade. Dit kost maar 12,50, maar het is iedere keer hetzelfde liedje. Aankomend weekend is het laatste weekend dat we zouden kunnen. Bon is geldig tot 08-06-2012. En je raadt het al: weer die verplichte roomupgrade. Het mooie is dat die bon maximaal 5dgn van te voren te boeken is, dus dan loop je meer kans dat alle kamers al weg zijn. Hopeloze actie dus eigenlijk. Nu kan ik de geldigheidsduur van de bon verlengen met ik geloof een half jaar, maar dat kost ook 20euro. Ze weten je overal een oor aan te naaien. Ik twijfel dus ook echt om niet te gaan, maar weet niet hoe m'n vriend hierover denkt.
Ik vind dat zelfs dwaling eigenlijk. Zo kun je dus nooit echt je bon inleveren waarvoor hij is bedoelt... Misschien is het ver gezocht maar misschien kun je eens met je rechtsbijstand bellen ( of juridischloket) of bel even met ConsuWijzer - Praktisch advies over uw rechten als consument Want als ze iets aanbieden moeten ze jullie ook de kans geven om het te boeken...
De bon heb ik geloof ik 35 euro voor betaald. Het is geen geld opzich, maar baal er gewoon van dat er iedere keer weer een bedrag bij op komt. In het hotel moet ook nog toeristenbelastimg voldaan worden. Is maar iets van 2euro haha, maar zo sluipt er iedere keer wat bij. Bosi, bedankt voor de tip. Denk dat ik maar eens ga mailen met het hotel. Het is namelijk alleen online te reserveren...
Als ik jou was zou ik gewoon naar vd Valk zelf bellen. Vaak lossen ze zulke dingen best netjes op. Maar het klopt natuurlijk niet dat ze je op zo'n manier nog meer geld laten uitgeven.
Dat is standaard zo dat je in het weekend moet bijbetalen. Heel bizar. Is niet alleen bij die bon zo, ook met andere bonnen.
Is wel apart, want op die bon staat: enkel geldig bij aankomst op zaterdag, zondag en in vakantie in overleg. Ik heb gemaild. Dit gaat al bijna een jaar zo. Vriend en ik werken beide in de zorg en dus erg onregelmatig. De bon is maximaal 5dgn van te voren te boeken, dus er vrij voor vragen is ook niet handig. Aankomend weekend is het laatste weekend voor 8juni dat wij samen vrij zijn. Ik hoop dat ze met een passende oplossing of eventueel verlenging komen. Anders is het de laatste keer geweest dat ik aan zo'n veiling meedoe. Maarja, wordt dus vervolgd.
Hier ook zo gehad met een vakantieveilingbon voor een hotelovernachting, moest je steeds binnen 11 dagen boeken. Viel nooit wat te boeken natuurlijk....zooi
Als het op de bon staat dan moeten ze je tegemoet komen lijkt mij. Lijkt me niet meer dan fair. Wat irritant. Ik heb hetzelfde gezien met die kruitvatbonnen. Eerst gebeld met het hotel waar we heen wilden voordat we de bonnen gingen kopen. Er werd gewoon gezegd dat de gewone klant (dus zonder bon) voor gaat en de beste kamers niet naar de kruitvatbonactie gaat. Je raadt het al, ik heb de bonnen niet gekocht. Zit ik straks met een paar bonnen die ik niet kan inwisselen.
Dat heb je goed Booey. Echt zo'n laffe herder streek. Er staat echt: aankomst uitsluitend mogelijk op zaterdag en zondag. Vakanties en feestdagen in overleg. Nouja. Ik hoop wat terug te horen en aankomend weekend lekker even weg te kunnen van het drukke leven hier zonder extra bij te moeten betalen.
Hotel mailde terug dat ik contact moest opnemen met hotelkamerveiling voor wellicht een oplossing. Dit heb ik zojuist gedaan. Heb een ontvangstbevestiging gekregen van mijn vraag, dus hoop op ook zo'n snelle reactie als van het hotel.
De waardebon is met 2mnd verlengd, dus tot 8 augustus. Mocht het alsnog niet lukken om binnen die tijd te reserveren, wordt hij omgezet naar hotel Vianen. Dus al met al een goede oplossing en erg prettige, snelle service.
Vianen lijkt me ook leuk. Vond Houten vooral leuk, omdat het zo hoog is. Helemaal op de bovenste verdieping, samen over de stad kijken. Al die lichtjes. En beide hoogtevrees haha. Leek me wel wat hebben. We zien het wel. Probeer sowieso in Houten te boeken, maar anders gaan we ook met net zo veel plezier naar Vianen
hier precies hetzelfde met een bon van fletcher. Max. 12 dagen van tevoren te boeken. Er zijn maar een beperkt aantal kamers die via de bon te boeken zijn, en als ze een reguliere boeking krijgen voor die datum gooien ze die er natuurlijk in. Daar verdienen ze meer aan. Ook hier kun je dus niet voor het hotel kiezen wat je zou willen want het is ALTIJD bezet. Behoorlijk frustrerend!