Ik bedoel, het is wel een octopus?! Iedereen is in de ban van de octopus, maar ik denk zo, er zijn duizenden mensen die zo'n spelletje doen met een beest, en die hebben het allemaal mis, en 1 van allemaal heeft het 'toevallig' allemaal goed, en dat is de octopus. Maargoed, dat is mijn mening, zijn er mensen die echt denken dat de octopus een gave heeft?
Hahahaha nee geloof het niet hoor!! Geloof wel dat beesten kunnen voelen dat er slecht weer aankomt maar een vlaggetje pakken van het winnende land.... hahahahahahh
hij voorspelde ook alleen de wedstrijden van Duitsland he, dus ik denk niet dat de vlieger opgaat bij NL/SP.
Hihi, nee ik geloof er officieel niet in. Alhoewel ik mezelf er daarnet wel op betrapte dat ik zei, "tsjonge stomme Duiters, stòmme Paul:x!"
Nee echt niet. Het is gewoon een ontzettend goede marketing stunt. Er worden zelfs van die kleine octopusjes verkocht.
Weet wat ik pas echt sullig vind.....Dat ze in Scheveningen nu het zelfde proberen met een vrouwelijke octopus en dat beestje dan ook nog Pauline noemen Echt hoor.....Nederlanders sporen soms ook echt niet
euh...maar hij heeft het wel weer goed... duitsland won zojuist de troostfinale zoals voorspelt... hoop zo dat ie het morgen mis heeft!!
whahah je bedoelt die stomme kwal Opeens duiken er ook voorspellende duiven, kanariepietjes, nog 3 andere octopussen op.
Tijdens het EK had hij ook alles goed, op de finale na...Laten we daar nu dan ook maar vanuit gaan.. Trouwens, Nederland wint toch
Tuurlijk...Ik zeg al vanaf het begin van het WK dat Nederland in de finale komt tegen.......Spanje!! En dat we dan ook winnen En nee, ik heet geen Pauline en heb echt maar 2 armen
Weet je nu al dat we over 2 jaar weer tegen Spanje gaan joh;-p nee dat is flauw, maarre, weet je toevallig ook wie er wint morgen? Ik geloof er niet in (als hij nou gezegd had dat nl. zou winnen was het een ander verhaal natuurlijk!!), maar vind het wel bizar dat hij alles goed heeft.
OOOOeeeeppppsss foutje, heb het even aangepast Dacht eerst nog, huh, waar heeft ze het over En toen zag ik een E`tje staan ip van een W`tje
Er in geloven? Nee... Maar het is wel bijzonder dat hij het zo vaak goed heeft! Is nu al 7x op een rij is een kans van minder dan 1 procent.
1 ding weet ik zeker van die octopus: hij kan onmogelijk verstand van voetbal hebben. En daarmee is meteen bewezen dat je voor uitslagen voorspellen niks van voetbal hoeft te weten om toch punten te scoren. Groetjes van Kiki.
er is gewoon geknoeid met die mossel, waardoor okkie sneller naar de beslissende mossel grijpt het is echt een hele hype aan het worden, nu heb je ook nog de kanarie en het varken en van de week was er op het ontbijtnieuws ook nog zo'n afrikaanse medicijnman die wel even met wat schelpen en botten ging gooien, de beste man voorspelde dat we met 2-0 zouden winnen. het is net als met zwangerschapssymptomen voor je nod, het beste resultaat krijg je pas als je een test gedaan hebt, dus ik zou gewoon lekker afwachten en de wedstrijd kijken