Problemen webcam

Discussie in 'De lounge' gestart door Mvj, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik word dol van mijn webcams ....
    Ik heb een vaste in de laptop ...en zaterdag heb ik een losse gekocht en beide doen ze het niet ....
    Ik heb al een nieuwe versie van msn er op gezet ...maar nee hoor niks ....

Mijn ouders wonen ver weg en kunnen de kids wat vaker via de cam zien ...maar ja dan moeten ze het wel doen ...

Nou heb ik mcaffee op mijn lappie ...ik heb gehoord dat dat problemen oplevert ? maar zou niet weten hoe ...

Kan iemand mij helpen ?

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ohh ja wil er nog even bij zeggen dat de cams het alleen in msn niet doen ...op de pc zelf wel ...

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Misschien kun je eens skype proberen?

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nou ik heb dus skype gehad en daar kreeg ik heel veel problemen mee op¨de laptop ...tenminste de laptop had er problemen mee

5. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ik lees mee, mijn cam (zit in de laptop) doet het ook niet bij msn!

6. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Dit heb ik gevonden op Google:

1. Dit probleem wordt veroorzaakt door een comptabiliteitsprobleem met software programma's van McAfee's Site Advisor.
    Bekijk dan de onderstaande website om een tijdelijke oplossing voor dit probleem te vinden. Aan de permanente oplossing wordt momenteel nog gewerkt.
    service.mcafee.com/faqdocument.aspx?id=TS100601
    http://windowslivewire.spaces.live.com/blog/cns!2F7EB29B42641D59!32747.entry !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://www.ditii.com/2009/01/27/fix-...senger-issues/

2. rare oplossing, maar volgens internet: foto's in map Afbeeldingen verwijderen

3. Herinstalleer msn , en ga naar Tool>Audio en Video setup en kies daar je webcam.

4. Installeer eventueel een eerdere versie van msn en zie of de webcam dan wel werkt; werkt hij wel dan ligt het aan de huidige versie van messenger en moet je wachten op een update (dus versie 8.5 blijven gebruiken tot er een update is die dit probleem verhelpt)

Deel Deze Pagina