Help!! Keezen discussie!

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 15 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Zitten hier een spelletje Keezen te spelen en zoon zit woedend boven. Volgens meneer mag je na opkomen je hele hand leegspelen als je kaarten dat toelaten. Volgens ons is het 1 voor 1 en moet je op je volgende beurt wachten voordat je je volgende kaart op mag gooien..

Hellup:confused:

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Nee dat zou te makkelijk zijn, het is 1 kaart voor 1 kaart!

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik ken het spel niet. Maar ben wel heel benieuwd wie zoon het slechte nieuws mag gaan vertellen:D:oops:

Bubblez, Marchella, loetje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hahaha dat zou een leuke regel zijn ;)
    Beetje snel klaar dan dus nee...het is 1 voor 1 :)

Sterkte met het brengen van t nieuws :p

5. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Het zou best kunnen dat ze het op school ofzo anders spelen. Vroeger speelden wij Uno ook met makkelijkere regels met vriendjes dan thuis.

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Thnx:thumup:

Zou idd te makkelijk zijn, vonden wij ook. Meneertje had geen opzetkaart en moest dus ff geduld bewaren tot de volgende deelronde. En laat hij dat nu juist niet hebben. Helemaal woest:D

Ik ga hem nu naar beneden halen. Wij hebben met dochter nu eerst gedoolhoft:)

Bailey07 vindt dit leuk.
  7. Jebb

Jebb Niet meer actief

Ligt er natuurlijk wel aan. Als jullie allemaal geen Heer of Aas hebben en hij dus in die eerste speelronde de enige op bord is, dan mag het wel!

8. Jebb

Jebb Niet meer actief

Ooh ik lees nu pas dat HIJ geen aas / heer had. Dan doet ie die ronde toch niet mee. Dus dan heeft ie toch geen kaarten meer? Totdat er opnieuw gedeeld is...

9. Ik ken het spel niet maar wil even zeggen hoe leuk ik het vind dat jullie spelletjes doen als gezin!!

Jammer dat het zo verdwijnt nu met de tablets en mobiele telefoons.
    Er is niet altijd meer de echte gezelligheid in een gezin, op een teleurstelling na dan als de spelregels toch anders blijken te zijn ;) ;)

loetje vindt dit leuk.
  10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Jah, maar dat was dan ook meteen het probleem. Wij konden wel en hij moest wachten. Biemm, woede uitbarsting:rolleyes: Hij heeft nogal een zware laatste periode gehad op achool. Heeft alle zeilen bij moeten zetten om door te kunnen stromen naar Havo 2, zelfs 2 bloedhete weekenden lenteschool gedaan.. Gister gehoord dat hij over is, ik denk dat de spanningen er even uit moesten:D

Wel lullig, want normaal zit ik er voor spek en bonen bij omdat ik noooooooit een aas of heer heb.. We spelen het inderdaad wel vaker, maar was nu tijdje geleden. En door zijn keiharde overtuiging van zichzelf, begonnen we nog te twijfelen ook:oops:

11. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Noouuu leuk:roflmao: Haha, we zijn alle vier nogal fanatiek, hebben regelmatig wel een discussie tijdens het spelen, maar ook vooral lol en plezier:)

Videogames zijn er ook, maar daar hebben we best strenge regels voor. Maar da's weer een andere discussie:p

einad vindt dit leuk.
  12. Jebb

Jebb Niet meer actief

Hihi.. gek he dat je dan nog gaat twijfelen ook.
    Wat je zegt misschien kwam al zn frustratie er even uit.

Uiteindelijk nog gezellig een spelletje gespeeld ofniet?

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Alleen met onze dochter,daarna werd het te laat. Inmiddels wel uitgesproken. Ik heb hem de reacties van hier voorgelezen en toen gaf hij schoorvoetend toe dat hij inderdaad onterecht boos was.. Ach, morgen nieuwe kansen. Hopelijk zit ik dan niet weer 6 rondes zonder heer of aaso_O En anders stort ik mezelf gewoon in een woede-uitbarsting:D:D

ButterflyPassion vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina