Spoom - Wikipedia Ik maak die dus heel eenvoudig met (goedkope) bubbelwijn/spa citroen en kant en klare sorbetijs
en komt het dan in deze volgorde?: 1 amuse 2 voorgerecht 3 soep 4 hoofdgerecht (op bord geserveerd) 5 spoom 6 bijgerechten (op tafel) 7 nagerecht
Ik zou de bijgerechten bij het hoofdgerecht doen (met bijgerechten bedoel ik dan dus aardappels, groente, salade, broodjes enz) en de spoom na de soep en voor het hoofgerecht. Dus: 1 amuse 2 voorgerecht 3 soep 4 spoom 5 hoofdgerecht (op bord geserveerd) + bijgerechten (op tafel) 6 nagerecht
mijn idee tot nu toe: amuse: meloen in ham gerold voorgerecht: salade met gebakken kip soep: chinese tomatensoep spoom: citroenspoom alcoholvrij hoofdgerecht: gevulde kipfilet, sperziebonen in spek gerold en bol aardappelpuree. met op tafel wokgroenten, aardappelschijfjes uit frituur, koude rollade, koude quiche en restant salade met gegrilde kip nagerecht: gebakken ananas met peperijs iemand nog op en aanmerkingen? het klopt vast niet helemaal nog en iemand een idee wanneer ik wat kan/moet doen?
Heb even voor trapas gekeken in mijn, lange tafels, boek! Entremeses variados, gaspaco metzeevruchtenspiesje, tapastrio del mar, varkensspiesjes met groentestoofpotje, gebakken chorizo met appelen sherry en spinazieplaatkoek met Catalaanse worst! Als je tapas zoekt, kun je even kijken op giessenborch.com Hele fijne site met hele lekkere receptjes