Hee meiden! Ik draag eigenlijk nooit jurkjes, maar voor een feest volgend weekend wil ik een keer een jurkje aan. Ik heb maatje 44, en flinke bovenbenen, en billen, en dan is een mooi jurkje lastig te vinden, voor een normale prijs. Liefst onder de 60 euro..... Dus wie helpt me een mooie te vinden?? Bij voorbaat dank!
Hoi, Ik heb ook 42/44, dikke boven benen en billen, en een flinke voorgevel. En klein van stuk. Zeker als je net als ik maar 162 ben. Zorg dan voor een kort jurkje tot net op de knieen. Dat maakt je langer. Ik heb een aantal jurkjes van LMV La mode est à vous - LMV : Boutique vêtements de mode pour femme duurt een paar dagen voor het binnen is. Is wel wat duurder maar zeker uniek. Ik vind ze zelf zowel netjes als stoer. Suc 6
ik koop altijd veel bij miss stam en m&s. Goed betaalbaar en erg leuke kleding ook voor een maatje meer.
Mouwloze jurken kort - Jurken - Damesmode van A-Z - Voor haar - bonprix.nl Jurken online bestellen? Vind je jurkjes online bij V&D
deze misschien ESPRIT jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl van esprit? op de website van wehkamp.nl gevonden met mooie pumps en sieraden, en gecombineerd met een jasje kan dat misschien erg leuk staan, en dan heb je wellicht ook gelijk iets voor de lente en zomer of een leuke jurk voor vakantie