H&M bestellen en bezorgen vragen

Discussie in 'De lounge' gestart door Boordevol, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ik heb een aantal dingen besteld die deze week bezorgd zouden worden. Nu is er 1 item dat er tussenuit is gehaald en pas bezorgd wordt tussen 9 en 13 januari. Bij verzendkosten staat 0, want dit stond immers eerst bij alles wat deze week afgeleverd zou worden maar blijkbaar hebben ze het niet meer op voorraad. Weet iemand of ik nu ook andere dingen kan bestellen om ook in die week te laten bezorgen zonder dat er verzendkosten aan te pas komen?

En als je een bestelling doet kun je dan (ruim) voor bezorgweek alles annuleren of is eenmaal besteld besteld en moet je het dus gewoon eerst ontvangen voor je het terug kunt sturen? Ik weet namelijk dat je de bestelling kunt wijzigen, dingen kunt verwijderen en toevoegen zolang de bestelling nog niet in behandeling is genomen.

Tevens kon ik het pakketje van deze week volgen, sinds maandag was het pakketje aangemeld en sinds vandaag geeft ie aan:

Uw zoekopdracht kon op dit moment helaas niet tijdig en/of correct worden uitgevoerd.
    Probeer de zoekopdracht specifieker in te voeren (bijv. met een kortere tijdspanne, een kleiner postcodegebied of een volledige barcode).

Ik dacht ik vraag jullie omdat er vast ervaringsdeskundigen zitten en ik op hun site geen FAQ kon vinden.

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik heb zelf iets in september besteld, was nu nog steeds niet op voorraad.
    inmiddels al wel 3 andere bestellingen geplaatst. nu heb ik de truien die steeds niet voorradig waren gewoon verwijderd uit de bestelling, was geen probleem.

of je nog meer toe kan voegen weet ik niet, misschien gewoon proberen? of dat iemand anders het hier wel weet!

groetjes

3. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Ik heb al 3 verschillende bestellingen geplaatst de afgelopen 4 weken en ik betaal maar 1 keer verzendkosten.

Over verwijderen enz dat ik weet niet.

Oh ja 1304 voor 5 euro korting (geen verzendkosten)
    9415 voor 20% korting op duurste artikel

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Thanks dames en Bibiche voor de kortingscode :). Super.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb ook een bestelling lopen bij H&M en krijg bij de het pakketje volgen ook de melding die TS heeft. Ik denk dat er dus iets mis is met de site van postNL. Maar ik verwacht vandaag mijn pakketje eigenlijk wel binnen. Heb het 6 dagen geleden besteld en gister was het pakketje aangemeld bij postNL. Dus dan zou je haast verwachten dat het vandaag, uiterlijk morgen toch wel bezorgd wordt!

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Belliebel, mijn pakketje was maandag al aangemeld bij PostNL maar nog niks hoor dus ben bang dat het niet veel zegt. Gister stond het nog steeds alleen op aangemeld.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hmmm, dan zal ik er maar niet vanuit gaan dat ik het vandaag of morgen heb hihi:p. Zal het misschien met de kerstdrukte te maken hebben? Dat zou wel een logische verklaring zijn denk ik!

Deel Deze Pagina