Ik heb serieus geen goed woord over voor die firma. Wij hebben in Aug 2012 onze keuken gekocht en tot op de dag vandaag heb ik nog steeds problemen
Jeetje flink balen, hopelijk loopt het met een sisser af. Hier juist een hele tevreden klant van de keukenconcurrent. Onze keuken is heel mooi en nu na ruim 4 jaar nog nooit iets mee geweest. Vaatwasser die we gekozen hadden was toen niet leverbaar dus kregen een nieuwer duurder type voor dezelfde prijs. Mijn schoonouders hebben net een keuken gekocht ook bij hun en omdat wij als klant hun doorverwezen hadden krijgen we 100 euro als beloning daarvoor...zeggen ze. Heb echter nog niets gezien dus anders ga ik bellen
We zijn weer terug van de keukenconcurrent. De medewerker daar vonden we verre van vriendelijk. Was aan het stofzuigen en toen wij binnenkwamen en zeiden waar we voor kwamen liet hij de stofzuiger gewoon aan staan en moesten we helemaal achterin de winkel in een hoekje plaatsnemen. Hele verhaal uitgelegd en blijkbaar is met die telefonische annulering niks in het systeem gezet. Handig!! De man die ik toen aan de telefoon had zit nu in een ander filiaal werd er gezegd. Afijn heb aangegeven dat ik dus alsnog wil annuleren omdat we geen keuken nodig hebben op dit moment. Wilde hij in eerste instantie dat ik toch die 750 euro zou betalen omdat we dan de keuken nog tot augustus 2015 op afroep konden laten staan. Maar ook in 2015 heb ik geen keuken nodig. Dus daar ging ik niet mee akkoord. Steeds ging zijn mobiel en dan liep hij weer weg om te bellen. Beetje vreemd. Stofzuiger ondertussen wel uitgezet. Hij bekeek onze overeenkomst en natuurlijk klapte hij die niet open en begon over de 30% annuleringskosten. Dus na een beetje heen en weer heb ik zelf dat onder voorbehoud ding laten zien. Hup weer bellen. Kopietjes maken van alles. En toen zei hij dat we van onze hypotheekadviseur een brief op moeten sturen dat de desbetreffende woning niet is doorgegaan en dan wordt de keuken kosteloos geannuleerd. Dus dat gaan we regelen en we hebben alles zwart op wit laten zetten met zijn handtekening erbij op. Aanbetaling wordt niet meer gedaan in ieder geval. Nadat we uitgepraat waren zei hij nog wel dat als we alsnog een keuken kwamen halen bij hem wij dus geen recht meer zouden hebben op al die kortingen. Tja jammer dan. Ik ben er als het goed is dus vanaf. Maar klantvriendelijk zijn ze zeker niet!
Pff, jeetje, alsof je überhaupt nog een keuken zou willen kopen daar..maar ja, gelukkig lijkt het goed af te lopen!
Enige ervaring die ik heb: Ik had een boek aangevraagd om inspiratie op te doen. Wij hadden nog niet eens een huis gekocht, maar wilde gewoon kijken wat er allemaal was. Werd ik opgebeld of ik een keer langs wilde komen in de zaak. Ik heb een paar keer moeten zeggen dat het gewoon voor inspiratie was en dat we nog niet op zoek waren naar een nieuwe keuken.
Ik denk dat de Keukenconcurrent zichzelf een uitstekende dienst bewezen heeft door jullie zo schofterig te behandelen. Dat weet nu heel ZP. Zelfde firma als Seats and Sofa's soms?
Whoehaha ja idd zeker het zelfde als Seats and Sofa's mijn ouders zijn daar een keertje geweest. bij het verlaten van de winkel zij de medewerker u bent wat vergeten. Mijn vader ohja wat ben ik vergeten dan? de medewerker: ja u bank! Sorry voor mij offtopic bericht!
Nadat wij een nieuwe woning hadden gekocht gingen we ook kijken voor een keuken, ze hadden een opzetje gemaakt en de keuken zou uitkomen op 8000, maar ik wilde toch nog graag ergens anders kijken, waar ze iets soortgelijks hadden. Uiteindelijk hebben we nog een half uur binnen gezeten en hebben we heel veel verkooppraatjes gehoord en wat er allemaal zo slecht was aan de andere keukenzaken en aan het einde van de rit zou de keuken nog maar 4000 kosten. De prijs kon namelijk ineens met 4000 omlaag Maar na al dat opdringerige gedoe hadden we het wel gehad. We zijn buiten gelopen en nooit meer terug gekomen.
nou hoop dat t goed afloopt voor jullie. Maar handig is het niet geweest. Misschien een woning kopen en misschien een keuken. Ik snap dat je dan ff wilt gaan kijken maar jullie zijn wel erg snel op de zaken vooruit gaan lopen met het compleet samenstellen van je keuken met een medewerker.
Ja echt ratten! Wij hadden de keuken samengesteld, de verkoper zat maar te tikken op zijn rekenmachine en noemde een bedrag. Dat plan ging hij verder uitwerken, ik ging even dochterlief verschonen en voeden. Het was vlak voor sluitingstijd. Kom ik terug, heeft manlief dus een handtekening onder een contract gezet. Ik: waar is de uitgewerkte prijsopgaaf? Daar deden ze dus niet aan. Kortom, we hebben een keuken van de keukenconcurrent omdat manlief onder druk was gezet om nu te tekenen om deze fantàstische korting niet mis te lopen. En dat terwijl ik de kleine-lettertjesvreter ben, en hij dat ook graag zo houdt. het is nu ruim een jaar geleden, een hoop problemen verder. Als je commentaar hebt, geven ze niet thuis. Aan terugbellen doen ze niet, en ze spelen verstoppertje met email (verkopers mogen niet mailen). Er paste wat niet, bleek na maanden gesteggel en gedraai van hun kant, de laatste maanden met de juridische miep, een productiefout, en binnenkort komen ze vervangende onderdelen leveren... Dus - als je een keuken nodig hebt, blijf heel ver bij de keukenconcurrent en mandemakers (zelfde bedrijf) vandaan, je wordt genaaid waar je bij staat!
Dat denk ik ook! Zou me ook niets verbazen als er straks ineens weer een keukenconcurrent-media-expert een account aanmaakt en in dit topic aan TS vraagt 'of ze contact op wil nemen zodat ze het op een nette manier kunnen afhandelen'. Dat heb ik hier al zo vaak gezien Of weten jullie nog die ene keer met die Mega Mindy Lipgloss, die een vlek had achtergelaten in de kleding die er niet meer uitging, waar de TS van toen een klacht over had ingediend? Ze kreeg toen een mail terug waar ook de mailwisseling onder het personeel nog in stond, 'dat die stomme trut vast gewoon niet kon wassen' en dergelijke Zij hebben ZP toen opgedragen om dat topic te verwijderen (en dat heeft ZP nog gedaan ook..).
Dat is wel echt al heel lang geleden hoor.. Ik denk dat dat in 2011 of 2012 was? Het is me wel bijgebleven, in ieder geval
al heel lang....whahaha kan het me idd nog goed herinneren toen. Jeetje is het echt al zo lang geleden.....
Hier wel goede ervaring. Wij hebben vorig jaar een keuken aangeschaft met dezelfde actievoorwaarden als die van jullie. Maar in jullie geval, als je voor getekend hebt dan heb je geen poot om op te staan ben ik bang....
Hm hoop dat jullie er dan alsnog van afkomen.. Ook wij moesten een bevestiging inleveren van de hypotheek adviseur dat het een en ander niet door ging. Tis ons niet gelukt. Wij bleven vast zitten aan die annuleringskosten. Ook met de rechtsbijstand is het niet gelukt.
Vanwege dit soort praktijken zijn wij bewust met een grote boog om alles wat onderdeel is van De Mandemakers Groep heengelopen. En er is heel erg veel wat onder die groep valt, het lijken allemaal losse bedrijven maar dat is niet zo.