Help! Keukenconcurrent!!

Discussion in 'De lounge' started by Petronelleke, Aug 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,178
    10,718
    113
  2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Keukenconcurrent zijn we ook een keer geweest om te oriënteren.
    Je komt binnen en direct wordt je aangesproken. Ze wilde ook direct gaan tekenen. We hebben vriendelijk bedankt. Begonnen ze ook over kortingen. Gezegd dat we die niet nodig hadden en zijn gegaan... haha.

Wij hebben een keuken van NUVA. Super tevreden over. Je wordt goed geholpen en ook flinke korting. Maar dat is overal.
    Wel had de verkoper ons een verkeerde afzuigkap laten uitzoeken.
    We waren helemaal uit over de prijs en de keuken en zouden er toch nog even over nadenken. Gewoon voor de zekerheid. We zouden een week later terugkomen om te tekenen als we de keuken wilde. Na tekenen kwam hij er achter dat hij ons dus de verkeerde afzuigkap had uit laten zoeken. Het was geen eilandkap maar 1 voor een gewone keuken. Tja. dat ging niet passen natuurlijk. Hij zei dat we dan maar een andere uit moesten zoeken voor dat geld. Maar ja.... we hadden nu eenmaal een hele luxe uitgezocht :p Met van die spotjes in en mooie knopjes. No way dat ik dan zo'n simpel ding wil hebben hangen. En no way dat ik ga bij betalen. Het is niet onze fout. Hij zei dat we toch echt moesten bijbetalen. We zijn op onze strepen gaan staan en gezegd dat hij dan maar zijn baas moet bellen.... hij heeft gezegd waar we uit konden kiezen en blijkbaar waren dat geen eilandkappen. De eilandkap was 200 euro duurder. Uiteindelijk hebben ze toch mee ingestemd. :D

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

en toch snap ik niet dat als je heel misschien een huis gaat kopen een keuken laat uittekenen en aangeeft interesse te hebben in de actie die ze hebben en dan ook nog eens ergens je handtekening onder zetten... niet meer doen!

4. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Wat een verhaal. Ik zou ze voordragen voor een koude douche ;)
    Weet nu wel dat ik in het vervolg bij zoiets een bevestigingsmail/brief ga vragen en nooit een handtekening zet tenzij ik daadwerkelijk iets wil kopen.
    Bah, wat een oplichters ook!

5. Frubbel

Frubbel Actief lid

Sep 28, 2013
    435
    159
    43
    Mijn vriend heeft samen met zijn ex vriendin ruim 10 jaar geleden zo'n contract getekend, daar hebben ze er nooit meer wat mee gedaan. Ongeveer 3 jaar geleden kregen we een brief dat we nog een keuken moeten kopen daar, je kan je voorstellen dat ik not amused was van deze verassing.
    Ik ben in de papieren gedoken en kwam erachter dat de prijzen van dat contract veel goedkoper waren dan de prijzen die ze nu hanteren, dus daar heb ik gebruik van gemaakt.
    We zijn met de tekening naar toe gegaan, hebben uitgelegd dat we eigenlijk geen interesse meer hebben, hadden ze uiteraard geen boodschap aan, dus toen heb ik voorgesteld dat ze de keuken precies zouden leveren zoals getekend en met vergelijkbare apparatuur.
    Na een beetje rekenwerk en overleg van hun kant kwamen ze erachter dat dat voor hun zeer ongunstig was en mochten we kosteloos annuleren. Direct zwart op wit met een krabbel van beide partijen eronder...

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,861
    113
    Dat was ook onze ervaring. Was ook nog eens een stuk chagerijn die ons 'hielp'.
    Heb gewoon een Ikea keuken gekocht, waar ik heel tevreden over ben, zat ook korting op.

Onze buren hadden een keuken van de Keukenconcurrent, die hadden er heel veel gezeik mee.

7. Janna

Janna Fanatiek lid

Wij ook. En we hadden ook van te voren afgesproken: wat er ook gebeurt, we zetten nergens een handtekening! We willen er eerst nog even een (paar) nachtje(s) over slapen. Dan maar geen "extreme korting die morgen niet meer beschikbaar is."

Share This Page