Misschien vind ik hier herkenning Ik heb heel veel schoenen... En ik draag ze ook allemaal, het ene paar vaker dan het andere. Ik heb boven schoenen in een mand, in de bijkeuken staan een paar en in de hal staan de schoenen die ik het vaakst draag. In huis dragen we geen schoenen, we trekken ze aan in de hal (maar hier is niet veel ruimte). Waar staan jouw schoenen? Staan ze in een kast oid?
Bij ons thuis staat alles boven, bij de kleding. Behalve m'n birkenstocks, die staan beneden in de hal. Wij hebben weinig ruimte in de hal, die is echt klein. Anders had ik daar wel een schoenenkast ofzo neergezet.
Wij hebben ze ook overal en nergens staan. Ik heb niet veel schoenen maar vriend zit elke dag het hele huis rond te zoeken naar bepaalde schoenen
Ja uhhh, waar niet.. Boven in de kast, in de bijkeuken, liggen zelfs stiekem slippers in de tv kast, in de trapkast, in nog een kast boven.. Hopeloos
Ik heb mijn schoenen in een houten stellingkast staan. De meesten zitten in doorzichtige schoenendozen (gekocht bij Action). Laarzen staan op de bovenste plank met laarzenspanners erin. Ballerina's en slippers zitten in een grote tas die in de gangkast staat. Daar staan overigens nog veel meer schoenen die ik zelden of nooit draag.
Ik heb een aantal schoenen in mijn kledingkast staan (hooguit 2 paar), en vervolgens sinds een kleine week een schoenenrek gekocht bij de Lidl en deze op de deur in de voorraadkast geschroefd. Daar hangen nu alle schoenen. Mijn partner heeft er 3 paar hangen, ik een stuk of 2-3 paar en een paar slippers. De babyschoenen zijn daar ook te vinden. Het is gewoon letterlijk het schoenenrek want zelfs in het mandje met 'overige' dingetjes staan schoenen. Koste wel wat (15-20 euro geloof ik) maar het scheelt tonnen aan ergernis. Ik werd er ook gek van om telkens overal schoenen tegen te komen. Mijn partner had zo'n beetje een systeem 'verzonnen', door alle schoenen op een stapel in de hoek te gooien en er een hometrainer voor te zetten. Ik heb het een paar maanden gedoogd, maar toen kon ik er écht niet meer tegen en moest er iets aan gedaan worden. Ik vrees dat ik anders gewoon alles had weggegooid, haha.
We hebben een schoenenrek in de hal. Daarin staan onze schoenen. De meiden hun schoenen hebben we in een roze ronde mand. In onze kledingkast boven staan ook nog een aantal paar schoenen van me. Echte winterschoenen zeg maar. En in de winter gaan de echte zomerschoenen de kast in.
De schoenen van de kids en mijn man staan beneden in de gangkast op planken. Boven hebben we 3 billy boekenkasten met deuren en daar staan mijn schoenen in
Ik heb een ladekast gekocht en in de 1e la zitten al mijn schoenen ingepropt. Fijner dan een schoenenkast, want er past meer zooi in
lol Hier in een grote curverbox in de kledingkast. Ik heb toch maar 1 paar schoenen dat lekker zit, de rest voor 'netjes' zit in die box. Ik geloof dat we allemaal maar 1 paar schoenen en een stel klompen in de hal hebben staan.
Ik heb in de woonkamer een grote kast. Datstaan ze allemaal mijn man heeft een kwart van die kast en onze klompen staan nog bij de deur wn de laarzen in de schuur
Wij hebben in de hall een schoenenrek. Daar staan mijn schoenen van het huidige seizoen. De anderen staan boven in de kast.
Ik had een schoenenrek die ik aan de binnenkant van de kastdeur had hangen. Kon er rond de 30 paar schoenen in kwijt. Moest hem helaa wegdoen van vl dus nu alles in de kledingkast
Wij hebben een schoenen rekje staan waar de meest gedragen schoenen op staan en de rest heb ik onder het bed gegooid, hebben zo een bed met een hele opslagruimte eronder, echt ideaal dr ligt trouwens wel meer als alleen schoenen hahaha moet eigenlijk nodig eens wat schoenen weggooien en even opruimen onder het bed
Ik heb een schoenenkast, die staat boven op d'r overloop. In mijn kast zit een groot deel voor schoenen en we hebben op de slaapkamer een kast met van die mandjes/vakjes. Daar staat de tv op en in 3 van de 9 mandjes/vakjes zitten schoenen en slippers. Ik heb heeeeel veel schoenen. De schoenen van Liam staan achter z'n bedje.
Een "klap"schoenenkast in de gang tegen de muur. En de twee stellen die het meest in gebruik zijn, slingeren rond de eettafel (vlakbij de voordeur). Mijn man zijn schoenen die vind ik "overal en nergens" terug. Over 't algemeen een paar of 3 in de badkamer, dan nog wel ergens wat sandalen en over zijn slippers struikel ik ook zowat dagelijks.
Overal schoenen hier, op zolder 2 bakken vol, op de eerste verdieping een kast helemaal vol, in mijn slaapkamer nog heel veel schoenen en beneden in de gang ook 5 bakken helemaal volgepropt ... Ja, ik heb een schoenentik ....
Ik heb mijn hele trapkast volstaan met schoenen. Ben echt zo blij dat ik die heb. Zo staan ze wel in de gang, maar niet in de weg!
Ik heb boven 2 schoenenkasten, heb echt een aparte kamer waar ik die heb staan. Ik heb beneden geen schoenen staan want dat vind ik rommelig. Draag gewoon slippers in huis en als ik weg ga, dan doe ik boven schoenen aan en daar doe ik ze ook weer uit, heb ik direct alles weer opgeruimd.