HELP? KID: Stichting Medisch Centrum Bijdorp in Barendrecht

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nathalie1984, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie1984

nathalie1984 Actief lid

24 mei 2008
    103
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rotterdam
    Ik heb vanmorgen gebeld naar de kliniek en die vertelde mij dat ze al het sperma wat ze tot nu toe hadden staan niet meer mogen verkopen en dat ze alle vergunningen opnieuw moeten aanvragen en dan alle mensen opnieuw gaan bespreken en dan zal er een wachtlijst komen omdat ze opnieuw sperma zullen moeten gaan verzamelen via het nieuwe protocol :( fijn hé allemaal......

Wij hebben nu 18 november een afspraak staan in Leiderdorp en als dat ook te lang gaat duren dan gaan we overwegen om naar Belgie te gaan....

En wat gaan jullie doen?

2. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Nathalie ik loop bij stichting Geertgen. Kijk eens op www.geertgen.nl. De kosten zijn daar lager dan bij Leiderdorp iig, maar wel een eindje rijden (dat heb ik ook :sad:). Volgens mij is er nauwelijks een wachtlijst en het wordt ook vergoed door ziektekostenverzekeringen).
    Btw zij hebben een eigen spermabank en werken in principe ook op basis van wederkerigheid.

Succes!

3. brooklyn70

brooklyn70 Nieuw lid

25 nov 2008
    1
    0
    0
    Hoi nathalie,

ik las gister je berichtje en kan je vertellen dat ik al een tijdje een donor heb bij stichting bijdorp en ik ook t verdrietige nieuws kreeg dat ze in quarantaine zijn. Ik hoop dat t voor ophledering zorgt en zoals ik uit je berichtje begrijp is t bij jullie een toevallig net zo gelopen alsof t leek dat er misschien een smoes werd gebruikt. Ik geloof niet dat ze mensen doelbewust zulk nieuws willen mededelen, ze lopen zelf ook aardig wat kosten mis nu.
    Ik zit zelf ook op nieuws te wachten of in ieder geval dat je weet hoe lang t gaat duren, mijn enige angst is dat ze dalijk zouden zeggen dat ze moeten sluiten, ik hoop niet dat t zo ver gaat, ik wil best nog even geduld hebben als ik zeker weet dat ze open blijven want met het zaad was niets aan de hand namelijk, maar t zijn de strengere europese richtlijnen schijnbaar die nu even t doek liet vallen. Maar goed houd moed en ik hoop dat ze snel met leuk nieuws komen!

groetjes winn

4. patriciafree

patriciafree Nieuw lid

24 nov 2008
    3
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ook wij zijn sinds begin oktober begonnen met KID met sperma van medisch centrum barendrecht. We zijn in april 2005 gestart en gestopt in nov. 2005 ivm adoptieprocedure. We hebben in januari dit jaar onze zoon op mogen halen, hij is nu 2,5 jaar. In oktober zijn we de draad van KID weer gaan oppakken. We hebben nog 9 pogingen staan en ik ben nu aan de 7e poging begonnen. Wij hebben geen brief ontvangen van bijdorp, maar we wilden wel weer rietjes bij halen. Hoeveel rietjes per poging gebruiken jullie? Ik hoop dat iedereen weer snel zwanger wordt! Groetjes Patriciafree

5. patriciafree

patriciafree Nieuw lid

24 nov 2008
    3
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ook wij zijn sinds begin oktober begonnen met KID met sperma van medisch centrum barendrecht. We zijn in april 2005 gestart en gestopt in nov. 2005 ivm adoptieprocedure. We hebben in januari dit jaar onze zoon op mogen halen, hij is nu 2,5 jaar. In oktober zijn we de draad van KID weer gaan oppakken. We hebben nog 9 pogingen staan en ik ben nu aan de 7e poging begonnen. Wij hebben geen brief ontvangen van bijdorp, maar we wilden wel weer rietjes bij halen. Hoeveel rietjes per poging gebruiken jullie? Ik hoop dat iedereen weer snel zwanger wordt! Groetjes Patriciafree

6. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Bij Medisch Centrum Kinderwens is de wachttijd volgens mij 2 jaar. Dus dat schiet niet erg op...

Als je zelf een donor meebrengt (die je niet zelf gebruikt, een broer of zo bijvoorbeeld), krijg je voorrang. Maar ook in dat geval moet je volgens mij minimaal een half jaar wachten. Daar heb je dus niet zoveel aan nog steeds.

Wel een ontzettend naar verhaal zeg, van die quarantaine!

Heel veel sterkte allemaal!

7. LongingToBe

2 nov 2008
    34
    0
    0
    Barendrecht
    Ik ben hier ook onder behandeling. Heb net de eerste IUI achter de rug en zit nu te wachten tot ik mag testen.
    De kosten zijn € 1.000,- voor een onbekende (wel geregistreerde) donor. Verder geen kosten, alles word vergoed uit het basispakket van je zorgverzekeraar. De insemintatie gebeurt ook in de kliniek.
    Ik heb een jaar op de wachtlijst gestaan voor een donor.
    mocht je meer vragen hebben, laat het me maar weten.

Deel Deze Pagina