ik weet niet of ik hier op de goede plek zit maar heeft iemand tips voor het volgende : Mijn beste vriendin is zwanger (jeeej) en is begin dec. uitgerekend. Nu gaan zij en haar vriend eind oktober trouwen. Dit zal klein en intiem gevierd worden. Nu weet ik niet zo goed hoe ik haar vrijgezellenfeest en babyshower moet aanpakken. Zal ik het tegelijk vieren? Ze is zwanger dus een flinke feestpartij kan haar vrijgezellenfeest ook niet worden. Maar ik weet dat sommige niet voor de bruiloft worden uitgenodigd maar die ze denk ik wel op haar babyshower wil hebben....wat denken jullie? Iemand toevallig ervaring met zo'n situatie? Ik wil in ieder geval wel iets voor haar doen!!!!! En heeft iemand nog tips/ideeën voor een vrijgezellenfeest voor iemand die zwanger is??
Ik zou het wel leuk vinden. (Nouja ik heb een hekel aan verrassingen en wilde m'n vrijgezellenfeest niet vieren omdat m'n moeder in t ziekenhuis lag en niet mee kon. En tijdens m'n zwangerschap wilde ik geen babyshower omdat ik geen zin had in die drukte, maar dat allemaal ter zijde) Maar het ligt wel aan het type vriendin. De een wil met een vrijgezellenfeest juist lekker gek doen en daar geen (schoon)moeders enzo bij, terwijl je dat bij een babyshower wel zou willen denk ik. Ik wilde bij m'n vrijgezellenfeest m'n moeder er wel bij hebben, maar die kon dus niet mee. M'n schoonmoeder en tante en schoontante (is dat een woord??) zijn wel mee geweest. We gingen bonbons maken. Ik denk dat je het best leuk kunt combineren. Smiddags een leuke activiteit voor de babyshower, high tea, rompertjes versieren, of een van die gekke dingen zoals hapjes proeven en blind luiers omdoen en daarna lekker met z'n allen uit eten. Eventueel daarna nog gezellig met z'n allen wat drinken in de stad. Als je vriendin zo'n lange dag nog kan trekken.
Ik zou nu een babyshower doen en als ze bevallen is 3 maanden later haar vrijgezellen/mommy on the lose party doen! Weet niet of ze van een feestje houdt hoor. Maar op een vrijgezellenfeest hoort fout. En na zo lange tijd ben je ook wel weer toe aan een fuif met je dinnies