Donderdag is t zover...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ccwomen, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Mijn zoontje is 22 mnd en word a.s donderdag geopereerd, hij krijgt buisjes en zijn neusamandelen gaan eruit...
    Hij is de laatst maanden zo vaak ziek geweest, verkouden, luchtweginfecties, oorontstekingen etc.
    Zie er wel erg tegen op hoor, want voel me dan ook weer soort schuldig en denk ik is t wel echt nodig, stiekum weet ik ook wel dat t nodig is, maar straks heeft hij wel verdriet en pijn door mijn toedoen...:(
    Hoor gelukkig wel overal om me heen dat hij er alleen maar beter van word en een stuk minder ziek zal zijn...
    Wat zijn jullie ervaringen ???
    En nog een vraagje, mijn zoontje eet al maanden slecht en schreeuwt vaak of praat vaak hard, zal dit komen door zijn oortjes enzo doordat hij zichzelf niet goed hoort praten of is dit gewoon een fase???!!

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zoontje van een vriendin is afgelopen dinsdag geopereerd en het was hun wel meegevallen. Hij was alweer vrij snel aan het spelen, eten/drinken etc.

sterkte voor je kleintje

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meis,

Ik wil jou en natuurlijk je kleine man heel veel sterkte wensen donderdag, mijn dochtertje is geopereerd toen ze 2 weken was en dit was niet fijn, voor haar niet en voor mij ook niet maar ze was toen nog zo klein dat ze het niet besefte uiteraard, nu lijkt mij dat ook veel lastiger rond de 2 jaar. Heb je wel voorlichting gehad in het ziekenhuis van hoe er mee om te gaan en hem een beetje voor te bereiden? moet hij ook blijven snachts? Zo ja mag je dan bij hem blijven?

Voor wat betreft het eten, mijn dochter eet ook al maanden slecht, schreeuwt ook graag, en gilt en praat het liefst keihard, dat is denk ik een beetje de leeftijd.

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Houd voor ogen dat je zoontje zich straks zo lekker gaat voelen.
    Geen last en pijn meer, minder verkouden en hoesten, hoe heerlijk moet dat zijn!

Ik begrijp dat het echt super spannend is. Even doorbijten en houd het bovenstaande in gedachten. Ach, artsen in ned. zijn zo goed opgeleid het komt echt allemaal wel goed, sterkte!

5. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Hier met 1 jaar geopereerd en het viel erg mee, naar de ok brengen en als je hem weer moet ophalen zijn moeilijke momenten maar het herstel was super snel. Zelfde dag was hij vrolijk aan het spelen. Waarschijnlijk moeten binnenkort zijn keelamandelen eruit en daar zie ik nu tegen op omdat ze daar pijn van hebben na de operatie.

Veel sterkte want het blijft niet leuk

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

dat hij hard schreeuwd en praat alles hard wegzet kan komen omdat hij slecht hoort. dat is een soort bevestiging zoeken. dit moet hij straks weer afleren. ook moet hij leren luisteren omdat ze slecht hoorde zijn ze gewend niet goed te luisteren.( ze verstonden het toch niet of maar half) hij is gelukkig nog klein. mijn zoon is vanaf zijn 3 en half 12 keer geopereerd hieraan. de kno arts zei toen ook ik heb hem laten horen nu moet hij nog leren luisteren. en dat klopte ook. ( plus dat de leeftijd voor uitproberen/provoceren er ook aan zit te komen dus je zult er nog wele en dobber aan krijgen hem dat schreeuwen af te leren)

verder valt het allemaal mee hoor, je doet het voor zijn bestwil en het is echt zo gebeurd. kindjes zijn zo veerkrachtig en hij zal er zo van opknappen.

veel sterkte, het komt goed

7. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat spannend...! Kan me indenken dat je het eng en dubbel vind.

Het hard praten en slechte eten kan daar zeker mee te maken hebben. :)

Succes!

Deel Deze Pagina