Help: Kiespijn en ovulatie wat nu ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elfje Arwin, Jun 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

Jan 9, 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Ohh, dat heb ik weer...

Morgen is mijn ovulatie, dus we hebben al druk geklust want je weet het maar nooit (of je niet stiekem je eisprong eerder hebt).

Heb ik kiespijn aan een kies die eruit moet, wat moet ik nu doen ?
    Ik weet niet of verdoving nu al schadelijk is, maar met kiespijn (het valt nu nog wel mee) rondlopen en afwachten dat ik het niet meer vol houd is denk ik ook niet de oplossing, maar ja ik wil ook niet dat mocht ik toch al stiekem zwanger zijn mijn kindje niet beschadigen...

wat zouden jullie doen ?

2. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

Jan 9, 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
  3. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Volgens mij kan zo'n verdoving niet nu al effect hebben. Je hebt morgen pas je ovulatie, dan is er toch nog niet eens een bevruchting? Ik weet het niet hoor, heb er niet zoveel verstand van maar ik denk dat het nooit schadelijke effecten kan hebben. Succes!

4. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Naar de tandarts gaan, zeggen hoe de vork in de steel zit. Hij/zij weet wel of het wel of niet schadelijk is.

5. Kejay

Kejay Niet meer actief

ik zou me daar op dit moment nog niet zo druk om maken.
    Je weet pas zeker dat je zwanger bent als je een positieve test in handen hebt! Op deze manier praat je jezelf misschien wel valse hoop aan en is de teleurstelling straks groot.
    Ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, maar ontspan een beetje...

Veel succes bij de tandarts ;)

6. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Zeker vermelden bij de tandarts, plaatselijke verdoving is inderdaad niet hélemaal veilig, althans, onze tandarts wou geen risico's nemen en heeft het dan op een andere manier proberen op te lossen.

Gewoon nu naar de tandarts gaan of een tijdje afwachten en hem gewoon meedelen dat je mogelijk zwanger bent.

7. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

Jan 6, 2006
    2,208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    De eerste weken van de zwangerschap heeft de foetus nog geen bloedcontact met de moeder ;)
    Beeb krijgt dus nog geen bloed en voedingsstoffen van de mama binnen .
    Ik zou dus gewoon lekker naar de tandarts gaan en je laten helpen , want is verrekte lastig die kiespijn !

Groetjes Joyce

8. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

Jan 9, 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    dank jullie wel allemaal !
    even wat steun , doet me erg goed :)

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,207
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Succes, je kan ook moeilijk overal rekening mee houden.

gr vruchtje

Share This Page