Drupje bloed en geel slijm (sorry..)?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Princess, Jun 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Princess

Princess Actief lid

Feb 20, 2007
    346
    0
    0
    Boekhoudster
    België
    Hallo iedereen,
    Normaal gezien moeten zondag de duiveltjes komen, als ik een cyclus van 26 dagen aanhoudt.
    Nu had ik vanmorgen één drupje allé kloddertje (sorry nogmaals voor de beeldspraak) en veel geel slijm.
    Wat is dit?
    Toch geen infectie ofzo hé?
    Vraag het me af wat heb dit nog niet gehad sinds ik met de pil gestopt ben.
    Maak me toch wat zorgen. Hopelijk kunnen jullie me wat geruststellen.
    Bedankt alvast!
    Liefs,
    Princess

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    Meestal zit er bij je menstruatiebloed vaak oud baarmoederslijm. Maar dat zou inhouden dat je al 1 of 2 dagen goed ongesteld zou zijn. Dit is niet het geval dus kan ik je verder niet helpen.

3. visje83

visje83 Actief lid

May 15, 2007
    236
    0
    0
    hey,

ik moet het donderdag worden.. rond mijn innesteldag had ik een heel klein beetje rood verlied. en sinds vandaag heb ik ook wat gelig slijm.. heel vies verhaal...

xx

4. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Een paar dagen voor ik positief testte had ik ook geel slijm, maar geen bloed. Kan van alles zijn denk ik!
    Succes!

5. Princess

Princess Actief lid

Feb 20, 2007
    346
    0
    0
    Boekhoudster
    België
    Ik wordt er nog gek van!
    Nu is het slijm gewoon doorschijnend en bijna niets meer...
    Zal dus wel geen infectie zijn, hoop ik.

Gewoon maar weer afwachten hé!

6. Princess

Princess Actief lid

Feb 20, 2007
    346
    0
    0
    Boekhoudster
    België
    Op naar ronde 4, de :evil: zijn erdoor gekomen.
    Ben helemaal teleurgesteld en weet met mezelf geen blijf :(

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Kop op meid, ik snap hoe je je voelt, doe ff rustig aan vanavond, wees extra lief voor jezelf dan kan je er morgen wat beter tegen! Hou vol meid in de volgende ronde duimen we weer voor jou!

8. Princess

Princess Actief lid

Feb 20, 2007
    346
    0
    0
    Boekhoudster
    België
    Ik voel mezelf gewoon belachelijk! Waarom? Ik ga nog maar naar ronde 4. Hier zijn dames die al veel langer bezig zijn en toch reageer ik zo. Manlief vond het ook enorm triest, die heeft zich teruggetrokken op zijn bureau... Hij zal effe tijd voor zichzelf nodig hebben denk ik.
    Ik voel me verdrietig, alhoewel ik wel verwacht had dat de duiveltjes zouden komen. Dat slijm, buikpijn,... Maar toch...
    Och het moet er effe uit!
    Ik heb enorme bewondering voor de dames onder ons die reeds lange tijd aan het proberen zijn voor een wondertje! Echt waar, hoedje af voor hen!

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Meid alle begrip van deze kant, ik riep ook al na 4 maanden dat ik bij 9 maanden proberen wel naar de huisarts wil. Je mannetje moet wat meer begrip voor jou tonen (als ik dat zo mag zeggen) hij heeft geen idee hoe moeilijk dit voor jou is. Ik zou boos zijn als mijn vriend zo reageerde, je voelt je al hardstikke alleen, want iedereen heeft al een kind of is op z'n minst zwanger! Ik begrijp je heel goed, voel je alsjeblieft niet raar hierover. Dit is echt heel normaal, maar je vriendje moet jou even lekker vertroetelen hoor!

10. Princess

Princess Actief lid

Feb 20, 2007
    346
    0
    0
    Boekhoudster
    België
    Je slaat de nagel op de kop Stienke!
    Bedankt voor je lieve woorden, ik voel me er beter door worden.
    En ja, rondom mij is het een babyboom, mijn nicht is zwanger, mijn buurvrouw is zwanger, een ander buurmeisje is pas bevallen,.....
    En iedereen vraag aan mij "en, wanneer is het bij jullie zover"...

Maar ok, ik zie het weer positief in. Op naar de volgende ronde. Mijn cyclus doet toch al geen rare sprongen. 28-26-26 vind ik een mooie cyclus.

Nog bedankt Stienke, je steun doet enorm deugd!
    Dikke zoen!

11. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Graag gedaan meid, ik hoop echt voor je dat je toch snel zwanger mag zijn en dat je mannetje wat liever gaat doen op dit gebied! Liefs Ester.

12. Princess

Princess Actief lid

Feb 20, 2007
    346
    0
    0
    Boekhoudster
    België
    Ik hoop ook mee voor jou Ester! Ik lees in je onderschrift dat je het ook niet makkelijk hebt.

Share This Page