Ik kan wel janken ben net bevallen en ik heb getest want ik voelde me niet lekker misselijk en een voorgevoel en volgens mij is het positief ik kan wel janken mn jongste is nog geen 3 maanden dit is vanmiddag getest met midag urine. Ik zou vrijdag een spiraal krijgen bij de gyn, het is onze eigen schuld hoor, eigen schuld dikke bult zeg ik altijd. Maar kijk aub en geef je mening, morgen voroeg ga ik weer testen Als ik dus terug denk heb ik aardig wat klachten moe (kan natuurlijk nog ontzwangeren zijn) misselijk de trek in koffie word minder terwijl ik echt vreselijk verslaafd ben eigenlijk te erg. duizelig hoofdpijn. Het kindje zal heeeel welkom zijn maar een derde was nooit de bedoeling. Ik heb m met mn tel ook een keer gemaakt en in negatief gezet en er is dus een streep te zien.
Hoi Makey, ja ik zie wel een heel licht streepje. Ik begrijp dat dit veel te vroeg voor je is, maar wilde nog wel meer kinderen?
Hoi, Kan het ook niet zijn dat na je zwangerschap nog een tijd lang hormonen in je lichaam zitten die zo'n test positief maakt? Ik mocht na mijn miskraam (12wkn) geen test doen omdat die juist positief kan zijn. Laat anders bloed prikken op het hcg hormoon...? Sterkte en succes meid, groetjes Lilly11
hoi lilly, Je eerste vraag nee we wilde niet (geplant) nog meer kindertjes. Ik denk niet dat het nog hormonen zijn want ik heb al een bloeding gehad dat was 1aug. om precies tezijn al was die heel vaag maar 2 dagen (mijn zwangerschappen beginnen hier ook altijd mee rond een week of 4 a 5 met bloedingen heel raar) dus hormonen zijn het niet meer denk ik . Ik ga morgenochtend nog een keer testen en dan weet ik het wat zekerder ook zou ik vrijdag dus voor een spiraal gaanbij de gyn dus kan ze meteen kijken hoe if wat. Het is dus zeker niet geplant maar wel van harte welkom.
ik zie een licht streepje! haast positief (wat ik zo zie!) sterkte meis.. Het gaat goedkomen.. pfft ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent! ik wacht mijn NOD ook nog even af (overmorgen) want ik heb ook een lichte streep! (die nu heel duidelijk is, ik heb een topic geopend bij zwanger want de tweede test is superduidelijk!)
Hoi, Oké, ik denk gewoon met je mee. Succes morgen met testen en vrijdag bij de gyn. Test lijkt idd een licht streepje te zien.
ik zeg positief.. mijne was net zo.. en zie mijn banner.. buiten dat geven die testen niet zomaar streepjes..
ja deze kwam gewoon binnen de 5 min. ik ga morgenochtend nog een keer testen en dan weet ik meer dit was vanmiddag gedaan
Hoi Makey Ik leef met je mee! Hebben zelf ook een kindje, van bijna 3 maanden en kan het goed begrijpen dat je het erg zou vinden! Je bent nog niet eens ontzwangert! Pff voor je gevoel ben je dan altijd zwanger. Laat je wat van je weten? Liefs
ik meld het morgen meteen!!!! en vrijdag dus naar d egyn vraag dan of ze eerst een echo maakt want als ik zwanger ben kan ze natuurlijk geen spiraal plaatsen
Makey, ik heb ook even gekeken en ik zie ook een tweede streepje......al is die heel vaag. Als hij morgen niet duidelijker is kunnen ze vrijdag misschien even een bloedtestje doen.. Sterkte meid!
Ja leuk vinden mn jongste is nog geen 3 maanden en heeft de eerste 6 weken alleen maar gehuild, dit gaat nu beter omdat de oorzaak is gevonden . Het is zeker welkom maar echt niet gepland!
Ik denk ook dat de test positief is! ik zie een lichte streep dit had ik ook in het begin. Sterkte ermee!
zon test had ik een week geleden ook. 2 keer zelfs. maar ik bleek niet zwanger. 2 dagen later weer getest en toen gewoon negatief.