help kijk aub in mn fotoalbum

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door makey, 19 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik heb vanmorgen na een onwijze rotnacht om 0500 getest kon niet meer wachten en hij was nu echt helemaal negatef.
    Ben wel opgelucht!
    Maar wat ik niet snap dta ik nog steeds geen normale menstruatie na mn bevalling heb gehad

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    ik zou dat toch even overleggen met de gyn vrijdag,misschien doet ze voor de voorzichtigheid nog een bloedtestje (anders gaat alles verloren als je de spiraal hebt en dat lijkt me ook niet de bedoeling mocht je toch perongeluk zwanger zijn).

ik vind het wel vreemd dat de kv zo'n streepje geeft normaal gesproken zou je dan echt wel zwanger zijn,want kv is erg betrouwbaar.

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

HELLLUUUPPP!!!! ik weet het niet meer clearblue zegt nee sensi zegt ja. wat is het nu? hoe bekend zijn jullie met sensi testen? zijn ze ook 99% betrouwbaar? sorry voor de vragen.

Groetjes Wilma

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Morgen gewoon nog een keer testen, maar dan met 1 test!! Ik heb geen ervaring met sensi.. Cleablue wel, maar dan de digitale.

@ Makey Ik zeg het niet snel bij iemand. Maar voor jou gelukkig dat het niet waar is ;)

Liefs

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb ook meerdere malen vals positief getest met sensitest,die dingen komen er bij mij niet meer in!

6. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Makey,

Kan me voorstellen dat je de nacht om gekeken hebt.
    Ben je ergens opgelucht dat de test negatief is? Ik zou dit zeker morgen wel voorleggen aan je gyn..controle kan nooit kwaad toch?
    Ik hoop dat je na morgen opgelucht kunt adem halen...groetjes Lilly

7. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    we zijn wel een beetje opgelucht maar het was wel welkom hoor
    ik ga het zeker vragen aan degyn of ze wil kijken met deecho wat te zien is.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Wilma,welke testen heb je van sensitest ? Ik heb altijd de midstream met hartjesvenster ... (vanaf 4 dagen voor nod ) , ik lees hier weleens dat de dipsticks niet altijd betrouwbaar zijn .....
    Gewoon de kruidvat van 2 voor 5 euro proberen ,...

9. @Makey, ik vind het eigenlijk een vrij duidelijke test. Dat wij de streep kunnen zien zegt al heel wat. Mijn eerste streepjes kon ik geeneens op de foto krijgen. Laat het maar eerst goed nakijken voor je een spiraaltje laat plaatsen.

10. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik laat het julie weten ik moet straks naar de gyn, ik vond het ook raar hoor want bij mn zwangerschappen begon ik ook met zon streepje.
    Maar de voglende ochtend was hij negatief.
    Ik ben of zwanger of mn menstruatie komt eraan, verga van de rugpijn en pijn in mn bovenbenen en bekken

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    succes bij de gyn.....

ik idd ook zo'n testjes gehad, en was uiteindelijk niet zwanger....

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    succes vandaag bij de gyn ;).. zou idd wel even voor de zekerheid laten checken of je niet zwanger bent dan weet je het wel zeker ...

13. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    hey,
    Succes straks bij de gyn.
    Mijn zus is begin juli bevallen van een zoon en haar middelste dochter moet nu nog 1 jaar worden. Dus die schelen 10,5 maanden. Was ook absoluut niet de bedoeling. Maar nu ze er weer vanaf is zijn ze er erg gelukkig mee!
    Sterkte!

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Heel veel sterkte meid!

xxx

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ben je al geweest?

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    en heb je al meer nieuws ?? ben echt benieuwd hoor :D

17. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi,

Hoe ist het geweest bij de gyn...?
    Groetjes Lilly

18. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb eeb spiraal!!!!! en was (gelukkig) niet zwanger
    Ben aan de ene kan heel erg opgelucht. want dan hadden we echt dratische maatregelen moeten nemen en ook keuze die ik niet zou willen maken!!
    Bedankt voor julie reacties!!!!!!!!

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

een schaduwlijntje dus. wat een opluchting Makey!!

ik droomde vannacht dat ik weer zwanger was, nu kan dat helemaal niet maar kreeg het er toch aardig benauwd van ;)

20. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    maar toch apart want de kv testen zijn hee betrouwbaar en het was echt roze, en de dag erna echt negatief.
    nou ja gelukkig zou wel heel kort zijn en dan dan zouden we er 2 van onder de 1 hebben en 1 van net 3 en die is enorm druk!!

Deel Deze Pagina