ok rekening houden met dat het niet goed zit kan je doen maar ga aub voor een echo, een lichtere test op deze termijn hoeft niet slecht te zijn!!
Vk bellen heeft geen zin deze is maar tot 2 uur te bereiken en ze hebben wel een 06 lijn maar die is alleen voor bevallingen huisarts is op vakantie en plaats vervanger niet meer te bereiken. Ik moet dus nu het weekend in zonder wat te weten me gevoel ZEGD me nu dat ik het maar moet laten en als het weer een miskraam is dan is het maar zo wel hebben mijn man en ik al besloten dat als dit een miskraam zal worden dat we dan zouden stoppen met zwangerschap en zwanger worden en moet ik maar accepteren dat ik maar 1 kindje heb en ben ook zeker gelukkig met hem ik leg me er maar bij neer en wacht wel af .
Heb je er ook flinke buikpijn bij of gehad? Helaas herken ik je verhaal. Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij was het een miskraam. Natuurlijk hoop ik dat dat bij jou niet het geval is, maar de enige manier om hier achter te komen is een echo maken. Heeft je VK niet een spoed nummer of iets? Ze moeten toch 24 uur per dag te bereiken zijn. Toen ik met onzekerheid zat omdat ik buikpijn en bloedingen kreeg heb ik zelfs zondagnacht gebeld en werd netjes te woord gestaan. Ook hier zijn de verloskundige voor. Ik snap helemaal dat je onzeker bent, dus gewoon bellen!!! succes en hopelijk valt het mee voor je!!
Me buikpijn was niet pijnlijk maar vervelend waren steken niet de heledag door maar voelde het wel dit heb ik 2 dagen gehad bloed was echt minimaal vk bellen is alleen voor bevallingen zie mijn andere topic daar staat mijn verhaal over me vk
De kv testen moet je vaak niet meer na 7 weken zwangerschap gebruiken ik heb het meegemaakt met 9 weken kv test gedaan en een super Tuurlijk testje en ze waren knal en me dochtertje is nu 6 maanden dus het hoeft niets ergs te zijn
Ik heb het ook gehad test was een heel stuk lichter ik schrok me kapot vooral omdat ik al 9miskramen had gehad toen nog een testje gedaan met 3druppels urine die ik eruit geperst kreeg en een knaller het kan aan de hoogte van het hcg liggen maar het kan ook foute boel zijn ik duim voor het eerste hoog hcg
Nee durf niet ik wacht wel af tot de miskraam komt en anders bel ik maandag wel naar de huisarts om te vragen of hij me kan door sturen naar het ziekenhuis en als dan echt mis is om gelijk een curetage te doen heb de moet al opgegeven en ik zie wel wat er gebeurt ik kan er toch niks meer aan veranderen het had zo mooi geweest maar ik ben gewoon iemand die maar gelukkig moet zijn met 1 kindje en ik hou van mijn zoon het doet pijn hoor maar ik kan het niet nog een Keer aan zoveel mensen in mijn omgeving die hoeven alleen maar te kijken en hup ze zijn zwanger en krijgen een kindje en ik elke keer als ik zwanger ben gaat het mis en altijd rond de 8 weken mischien dat ik het nog laat onderzoeken maar nee geen zwangerschap meer voor mij.
Vandaag af en toe een steek maar niet heel pijnlijk of zo verder niks geen bloed of zo alleen een beetje depri gevoel maar probeer andere dingen te doen
ik snap dat je depri bent en bang dat het niet goed zal gaan. dit kan ook, maar het kan evengoed dat je bv zwanger was van een tweeling en er eentje is gestopt met groeien en je daarom wat bloedverlies had. ik vind hoe je het hier beschrijft (heb je andere topic niet gezien) ook nog niet perse lijken op een mk. nogmaals dat testen lichter worden is echt normaal als je al zover bent, omdat de testen het dan niet meer aankunnen. google maar eens. wil je geen valse hoop geven, maar als je voor de rest nog geen bloedverlies enzo weer hebt gehad denk ik niet perse meteen aan een mk
Weet je....ga gewoon naar de huisartsenpost vanavond. Toen ik bloed verlies had in de eerste weken heb ik hun ook meteen gebeld! Ik wist dat de vk toch niks kon doen. En in het ziekenhuis kreeg ik altijd een echo. Waarom zo lang in spanning en onzekerheid zitten als er misschien wel niets aan de hand is....sterkte!
Zie ik nu in je onderschrift staan dat je een goede echo hebt gehad of lees ik iets helemaal verkeerd?