Voorzichtig gefeliciteerd. Ik zie ook een streepje. KV kleurt altijd nog wat langer door. Morgen of overmorgen gewoon weer testen! 😁
Toch voelt het alsof ik gewoon ongesteld ga worden.. wee gevoel in mijn buik enzo.. Dit was niet gepland.. dus ik weet nog niet helemaal hoe ik me er over voel als het zo zou zijn.. Dus vandaar dat ik misschien wat minder enthousiast reageer als jullie misschien verwachten.
Als je me dat een half jaar geleden had gevraagd had ik volmondig ja geantwoord, maar nu zijn de omstandigheden dusdanig veranderd.. dat ik op dit moment vooral erg in paniek ben.
En tegelijkertijd denk ik direct: ik wil in elk geval geen abortus. Ik heb al jaren een (sterke) kinderwens.. maar ik had in mijn hoofd dat te doen met een partner en niet als alleenstaande mama.. met een fulltime baan en plannen om in september weer een studie te gaan doen. En tegelijk denk ik dat het ook wel goed zou komen als het wel zo is. Maar het voelt op dit moment allemaal heel onwerkelijk en heel eng. En stomme andere vraag: ik heb binnenkort een dagje naar de sauna gepland met een vriendin, kan dat wel als ik zwanger zou zijn? Ik ben al jaren niet meer in de sauna geweest..
Sorry voor iedereen die heel erg zit te wachten op dat tweede streepje en dan lees je dit van mij en dat zal wel heel erg oneerlijk overkomen
Ik zou de sauna lekker overslaan zeker als je niet gewend bent vaak naar de sauna te gaan. En dat je een beetje alcohol hebt gedronken is echt geen ramp hoor, gewoon nu lekker alcoholvrij door het leven
Nou nee hoor, behalve als je bewust geen anticonceptie hebt gebruikt. Maar ik neem aan dat je dus dwars door de anticonceptie heen zwanger bent geworden? Want dan kan ik me voorstellen dat je flink bent geschrokken! Doe eerst nog eens een test voor de zekerheid. Desnoods morgenochtend. Laat het bovendien even bezinken en heb het er met je partner over.
Ik ga inderdaad nog maar een andere test doen.. Ben even bij de huisarts binnengelopen en de assistente raadde me ook aan om nog een een paar dagen te wachten en opnieuw te testen, maar zij vond de uitslag nu niet 100% duidelijk, omdat het nog een vrij licht lijntje is. En dan alles maar even goed laten bezinken en op een rijtje zetten..
Poeh, heftig zeg!! Maak je overigens niet druk om de alcohol, die komt nu nog niet bij het vruchtje!!! Tja, wat moet ik je wensen.... Succes de komende dagen tijdens de onzekerheid! En uiteindelijk is voor alles een oplossing maar het is nu nog wel erg vers en onzeker voor je natuurlijk. Succes!!!!!
Die is wel erg duidelijk !! Sterkte de komende tijd om het te laten bezinken, en natuurlijk voorzichtig gefeliciteerd.
Heftig! Succes met alles op een rijtje zetten! Hopelijk hoef je dat niet alleen te doen en heb je lieve vriendinnen o.i.d. om dit mee te bespreken. Succes!
Meis toch. Wat een nieuws. Ja het komt jou nu aanwaaien en een ander vecht er jaren voor maar dat betekent niet dat dit kindje geen mooi leven gaat kriigen. Hopelijk kies je niet voor abortus en kun je het alleen. Dit kan alleen jij beslissen. Sauna is niet goed, dus niet doen hoor! Wellicht de papa ook maar even inlichten, als het erkend wordt, kun je ook rekenen op alimentatie ed. Succes met je keuze
Ik heb gelukkig inderdaad een goede vriendin om het mee te bespreken, die begreep het ook helemaal van de sauna dat dat dan helaas even niet doorgaat.. Alles in mij roept ook dat ik geen abortus wil en tegelijkertijd vind ik het dus echt een doodeng idee. Wat nou als ik het niet kan? En ik ga zo snel mogelijk even babbelen met de vader, ik vind ook dat hij het recht heeft om hier vanaf het begin bij betrokken te zijn. Ondertussen voel ik steeds meer gekke dingen in mijn buik dus ik denk dat ik nu in de 'mezelf-gek-maken'-fase zit..