Help.. kijken jullie mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mirtje8, 24 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alva

Alva Niet meer actief

Ik heb al eerder meegelezen maar nog niet gereageerd.

Ik denk eigenlijk dat je die keus al hebt gemaakt, of niet?

Hij was toch niet je partner? Wordt hij dat dan wel als je de baby niet laat komen?
    Wat zonde dat hij geen deel uit wil maken van het leven van zijn kind, wie weet verandert dat nog als de baby er eenmaal is.

Fijn dat je financiën op een rijtje hebt gezet. Dat geeft ook wat rust in je hoofd.

2. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Erg moeilijk!

Maar weetje, als je kiest voor hem dan ben je je kindje kwijt. Een liefde voor je leven is er dan niet meer. Ik wil je niks in je gezicht wrijven, maar denk er wel goed over na. Want je kan spijt krijgen als de relatie met die jongen niet goed afloopt. Ik dacht ook dat jullie gewoon vrienden waren die seks hebben gehad, verder niks? Dan zou ik mij niet op een keuze laten zetten.

En stiekem denk ik dat je je keus al hebt gemaakt :) Heel veel succes!

3. Mirtje8

Mirtje8 Lid

24 jul 2015
    46
    0
    0
    Nee dat klopt ook wel, we zijn alleen vrienden. Maar als ik de baby krijg dan wil hij zelfs dat niet meer, dan wil hij geen enkel contact meer met mij of met zijn kind. En dat vind ik echt heel erg lastig.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik heb ook nog niet gereageerd maar ik zou je dit willen zeggen, wat zijn zijn gevoelens voor jou als hij jou dit al zegt, blijkbaar geeft hij niet genoeg om jou en zeker niet om jullie kindje, hij ziet jou niet als een toekomstige partner maar als een speeltje dat hij kwijt raakt, als hij daadwerkelijk om jou zou geven zou hij je nooit zo een ultimatum stellen, je moet jezelf afvragen hoeveel jij om de man geeft, kan hij de liefde van jou kindje en voor jou kindje overtreffen of niet

Deel Deze Pagina