Kruidvat zwangeschapstesten 2voor 5 vals????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kinderwens9, 19 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    #1 kinderwens9, 19 jul 2016
    Laatst bewerkt: 19 jul 2016
    Dames,

Ik zit in het ivf traject en afgelopen weeken had ik mijn nod dag. Ik ging testen 2 dagen achterelkaar met een Action tests.negatief...
    Dag laten met een kruidvat test... Ook negatief.

2 dagen later en een kruidvat test weer. Wel licht positief. Ik heb het ziekenhuis gebeld en werd gezegd dat de kruidvat testen niet betrouwbaar zijn. Vanmiddag test apotex gehaald (dezelfde dag dus). En volgens mij is die negatief. Alleen ik denk dat ik er iets zie, maar ik twijfel. In het algemeen is die negatief, maar als ik erggggg goed kijk zie ik iets. Maat misschien ben ik nu ook gek geworden, omdat ik zo graag zwanger wil zijn.

Iemand ervaring met een foutive uitslag an de kruidvat test?????

Ik word niet ongesteld, maar dit kan ook door de medicatie komen. Kan, hoeft niet.

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Kan je foto plaatsen van de test van Kruidvat?

3. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Hoi.. Nee ik hem hem niet meer helaas. Het streepje was licht maar wel goed zichtbaar.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Geen Pregnyl of Ovitrelle gebruikt?

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer heb je pregnyl of ovitrelle gespoten? Hoeveel eenheden?
    Wanneer was de punctie?
    Wanneer was de tp?

6. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Het is in volledig kunstmatige cyclus geplaatst. Het was een cryo. Ik had dus geen eisprong, geen Ovitrelle, geen punctie, dat was mijn laatste cryo van een ivf voor de bevalling nog.

Tp was precies 2 weken geleden op dinsdag.

7. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Echt niemand ervaring met zulke situatie???

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb nog nooit een vals positief streepje gehad met kruidvat.
    Kruidvat is wel heel gevoelig... dus zal eerder positief zijn dan een minder gevoelige test.

Misschien moet je eens een clear bleu digital doen met weken indicator. Die zijn ook gevoelig, maar wel betrouwbaar volgens ziekenhuizen.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Kruidvat is overigens wel betrouwbaar als de uitslag er binnen 5 min.... echter.... als je nu 2 wkn geleden een cryo hebt laten plaatsen zou deze minimaal 3 dagen oud zijn geweest en zou je dus nu (in een normale cyclus) op 17 dpo zitten.
    De innesteling zou gemiddeld binnen een week na tp hebben plaatsgevonden en dus zou een test nu weer een week later wel een duidelijke streep moeten geven.

Ik zou even doortesten de komende dagen. Hij zou dan bij een (goede) zwangerschap wel moeten gaan oplopen.

10. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Dank jullie wel.

Voor morgenochtend heb ik al een apotex test liggen. Proberen...
    Ben erg zeneuwachtig hoor. Ik dacht ik het weeken dat ik dus niet zwanger ben... Lekker wijntje gedronken... vanochtend dacht ik... Toch voor de zekerheid testen.

Ok. Ik ga zo slapen. Een nachtje slapen en dan weet ik het hoopelijk.

Pffff....

11. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Heb er ook geen ervaring mee dat deze onbetrouwbaar zijn. Ik ben benieuwd naar je test morgen.

12. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook geen ervaring met valse streepjes, behalve dat ik een keer een streepje kreeg wat later mijn eisprong bleek te zijn. Maar dat lijkt me bij nou zeer zeker niet aan de orde haha. Mijn ervaring is wel dat ze veeeel gevoeliger zijn dan er op het pakje staan, ik testte er heel vroeg al een licht streepje mee.

13. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al meer nieuws? Bij echte twijfel zou ik ook de clearblue digital doen, ik had ook echte tuurtesten waar ik gek van werd, clearblue gaf eindelijk de verlossing.

14. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Ik heb alleen maar positieve ervaringen met kv testen. Nooit een valse uitslag gehad. Ben benieuwd of je al meer weet?

15. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Ik heb eerder slechte ervaringen met het ziekenhuis wat dat betreft dan met de Kruidvat (2 v 5 euro). Met een licht positieve test zei de gyn tegen mij dat de streepjes bij zwangerschap even doker moesten zijn. Moest ik haar uitleggen daf het geen piekmeting is maar een aanwezigheidsmeting.

Ik hoop voor jou dat het raak is!

16. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Kruidvat-testjes zijn zeer betrouwbaar hoor, vals positief komt maar zelden voor.

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Jeetje wat een domme gynaecoloog! Mijn vertrouwen zou op slag weg zijn en ik zou ontzettend hard de deur uithollen.

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Veel vrouwen roepen hier dat ze vals positief hebben getest omdat ze voor nod hebben getest, een positieve test in handen hadden en vervolgens toch ongesteld zijn geworden.
    Dat is geen vals positieve test, maar gewoon een slechte innesteling geweest.

Plus dat kruidvattesten ook op lh-piek reageren. Dat is dan wel weer vals positief.

19. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Jeetje ik duim voor je.. vanmorgen al getest?

20. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Hi,

Ik heb toen die ochtend nog een keer getesT en was negatief. Het was dus wel een valse streep. Het kan niet anders wasnt binnen 24 uur heb ik 4 testen gedaan, waarvan 1 van kruidvat oosietief was. Ik ben helaas niet zwanger...
    Het ziekenhuis zei dat ze slechte ervaringen heBben met kv testen.

Geen idee hoe dat is gekomen maar jammer genoeg mijn poging is niet gelukt. Huilbui heb ik al gehad en op naar de nieuwe ivf poging. Na de vakantie ga ik weer prikken.

Deel Deze Pagina