Dames, Ik zit in het ivf traject en afgelopen weeken had ik mijn nod dag. Ik ging testen 2 dagen achterelkaar met een Action tests.negatief... Dag laten met een kruidvat test... Ook negatief. 2 dagen later en een kruidvat test weer. Wel licht positief. Ik heb het ziekenhuis gebeld en werd gezegd dat de kruidvat testen niet betrouwbaar zijn. Vanmiddag test apotex gehaald (dezelfde dag dus). En volgens mij is die negatief. Alleen ik denk dat ik er iets zie, maar ik twijfel. In het algemeen is die negatief, maar als ik erggggg goed kijk zie ik iets. Maat misschien ben ik nu ook gek geworden, omdat ik zo graag zwanger wil zijn. Iemand ervaring met een foutive uitslag an de kruidvat test????? Ik word niet ongesteld, maar dit kan ook door de medicatie komen. Kan, hoeft niet.
Wanneer heb je pregnyl of ovitrelle gespoten? Hoeveel eenheden? Wanneer was de punctie? Wanneer was de tp?
Het is in volledig kunstmatige cyclus geplaatst. Het was een cryo. Ik had dus geen eisprong, geen Ovitrelle, geen punctie, dat was mijn laatste cryo van een ivf voor de bevalling nog. Tp was precies 2 weken geleden op dinsdag.
Ik heb nog nooit een vals positief streepje gehad met kruidvat. Kruidvat is wel heel gevoelig... dus zal eerder positief zijn dan een minder gevoelige test. Misschien moet je eens een clear bleu digital doen met weken indicator. Die zijn ook gevoelig, maar wel betrouwbaar volgens ziekenhuizen.
Kruidvat is overigens wel betrouwbaar als de uitslag er binnen 5 min.... echter.... als je nu 2 wkn geleden een cryo hebt laten plaatsen zou deze minimaal 3 dagen oud zijn geweest en zou je dus nu (in een normale cyclus) op 17 dpo zitten. De innesteling zou gemiddeld binnen een week na tp hebben plaatsgevonden en dus zou een test nu weer een week later wel een duidelijke streep moeten geven. Ik zou even doortesten de komende dagen. Hij zou dan bij een (goede) zwangerschap wel moeten gaan oplopen.
Dank jullie wel. Voor morgenochtend heb ik al een apotex test liggen. Proberen... Ben erg zeneuwachtig hoor. Ik dacht ik het weeken dat ik dus niet zwanger ben... Lekker wijntje gedronken... vanochtend dacht ik... Toch voor de zekerheid testen. Ok. Ik ga zo slapen. Een nachtje slapen en dan weet ik het hoopelijk. Pffff....
Ik heb ook geen ervaring met valse streepjes, behalve dat ik een keer een streepje kreeg wat later mijn eisprong bleek te zijn. Maar dat lijkt me bij nou zeer zeker niet aan de orde haha. Mijn ervaring is wel dat ze veeeel gevoeliger zijn dan er op het pakje staan, ik testte er heel vroeg al een licht streepje mee.
Al meer nieuws? Bij echte twijfel zou ik ook de clearblue digital doen, ik had ook echte tuurtesten waar ik gek van werd, clearblue gaf eindelijk de verlossing.
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met kv testen. Nooit een valse uitslag gehad. Ben benieuwd of je al meer weet?
Ik heb eerder slechte ervaringen met het ziekenhuis wat dat betreft dan met de Kruidvat (2 v 5 euro). Met een licht positieve test zei de gyn tegen mij dat de streepjes bij zwangerschap even doker moesten zijn. Moest ik haar uitleggen daf het geen piekmeting is maar een aanwezigheidsmeting. Ik hoop voor jou dat het raak is!
Jeetje wat een domme gynaecoloog! Mijn vertrouwen zou op slag weg zijn en ik zou ontzettend hard de deur uithollen.
Veel vrouwen roepen hier dat ze vals positief hebben getest omdat ze voor nod hebben getest, een positieve test in handen hadden en vervolgens toch ongesteld zijn geworden. Dat is geen vals positieve test, maar gewoon een slechte innesteling geweest. Plus dat kruidvattesten ook op lh-piek reageren. Dat is dan wel weer vals positief.
Hi, Ik heb toen die ochtend nog een keer getesT en was negatief. Het was dus wel een valse streep. Het kan niet anders wasnt binnen 24 uur heb ik 4 testen gedaan, waarvan 1 van kruidvat oosietief was. Ik ben helaas niet zwanger... Het ziekenhuis zei dat ze slechte ervaringen heBben met kv testen. Geen idee hoe dat is gekomen maar jammer genoeg mijn poging is niet gelukt. Huilbui heb ik al gehad en op naar de nieuwe ivf poging. Na de vakantie ga ik weer prikken.