Help! Kind ziek

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Taby, Mar 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    En als je haar paait met iets waat ze onwijs lekker vind. Hier werkt het wel als ik uitleg waarom en een ijsje vasthoud en gelijk aan hem geef.

groetjes kim

2. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    wat hier goed helpt is met een spuitje en dan goed achterin de keel spuiten. tja je mot wat he

3. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Wat jij aangeeft sluit wat beter aan bij mijn gevoel.
    En ze is super gevoelig voor de lijstjes met die hokjes en dan dat er uiteindelijk iets leuks staat te wachten als alle hokjes zijn afgestreept.

Dank je wel allemaal voor het meedenken, soms zie je het niet meer als je kind constant bij alles roept dat ze het niet wil. Ze eet ook al een week bijna niets meer en drinken gaat ook matig (ongeveer 300cc op een dag).

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

heeft ze een drankje of een "pasta "achtig iets. Als het een drankje is zou ik inderdaad gewoon doorzetten. Bij ee pasta iets anders vragen, dat blijft zolang in je mond zitten dat ik sowieso al niet snap dat ze dat maken als medicijn voor kinderen.

amoxciciline gaat er hier het makkelijkst in.

5. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Wij doen hier ook nog wel eens dat zij eerst iets moeten doen en wij dan. Bijvoorbeeld een neusspray is hier dikke drama. De afspraak is nu dat ik het eerst bij hun mag doen en zij daarna bij mij. Niet echt goed om het op die manier te doen maar zo krijg ik het wel in.

Misschien een idee dat jij haar eerst dat spuitje mag geven, en dan dan vul jij dat spuitje even sneaky met water maar doet of je iets uit de fles antibiotica haalt en dan mag ze het ook in jou keel spuiten. En dan een gek spelletje er van maken.
    Bij ons werkt dat altijd prima

6. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    paas ei chocolade geven als ze het in haar mond laten spuiten.met voorwaarde:niet uitspugen!
    en natuurlijk eerst uitlegen dat het echt in moet...

7. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Ja, ze neemt het in hoor.
    De combinatie uitleg, stickers plakken, zelf doen(spuitje in het flesje en leeg drukken in haar eigen mond) en een ijsje doen wonderen.

Ik was echt "bang" na die eerste toediening en gekokhals, uitspugen en de woorden "dat neem ik nooit meer in".

Gelukkig geen houdgrepen en neus dichtknijpen.

En vandaag is ze al een stuk beter dan gisteren, wat een opluchting.

Bedankt voor jullie adviezen.

8. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Fijn dat het goed gaat! hier ook 1 aan dat drankje maar die staat te zeuren om meer:D

9. knap

knap Niet meer actief

Leuk om te horen. Ook het advies van mij om het zelf te laten doen hihi door schande en schade wijs geworden.;) Beterschap verder.

Share This Page