Mijn petekindje (meisje) gaat naar groep 3, nu vind ik het leuk om iets te geven maar heb werkelijk waar geen idee wat. Misschien hebben jullie ideeën?
Heb je een bepaald budget? Ik zou haar iets geven voor haar hobby (als ze die heeft). Mijn dochter gaat naar groep 3 en zij krijgt van opa en oma iets voor het paardrijden en van ons krijgt ze een set van snorkel/duikbril en flippers omdat ze heel graag zwemt en in mei haar C heeft gehaald. Verder leest ze misschien al? Leuke boeken om dadelijk in groep 3 mee te beginnen. - Knutselspullen. - luisterboeken - Abonnement op iets (mijn dochter is ranger van WNF en leest de tamtam heel graag) - Dagje weg met haar naar een pretpark of speeltuin of dierentuin, net waar ze van houdt. - Iets voor buiten als ze van buitenspelen houdt? Lolobal, pogostok, stelten etc. - Leuk gezelschapsspel. - Iets grote-meisjesachtigs zoals een tasje met portemonnee.
Een mooie nieuwe schooltas leuke spulletjes erin, zoals een vriendenboekje, beker, lunchtrommel, spulletjes van haar idool...
Leuke etui, potlood met gummetje en puntenslijper? Voorlopig schrijven ze vooral veel met potlood. Anders evt zo'n ergonomische stabilo pen. Of een leuk boekje avi-start if m3 niveau dat ze nu nog niet kan lezen.. Maar in de loop van het jaar wel. Om vast toe te leven naar dat ze kan lezen. Althans.. Ik neem aan dat het wel enige relatie met school moet hebben
Ik zou in overleg met de ouders een mooie schooltas doen of (en dat kan ook prima zonder overleg, als je weet of ze al kan lezen en zo ja, op welk niveau of nog helemaal niet tenminste) een boekje.
Nieuwe schooltas / beker / broodtrommel. Dochter voelde zich meteen heel groot en vond haar spullen ineens maar stom en kinderachtig Avi start of m3 leesboekje Horloge