Baby drijft af naar open zee terwijl ouders zonnen | Spitsnieuws.nl Echt hier kan ik met mijn verstand niet bij. Je laat je baby toch niet alleen??! En al helemaaaaal niet bij water oid laat staan een grote zee! Sorry maar dit vind ik dan echt slechte ouders :S
Ik vind het bizar dat het meisje niet is om gekukeld Door de stroming. Maar gelukkig maar, anders wad het heel anders afgelopen.
ten eerste laat je je kind toch niet zo lekker bakken en braden in het water. De zonnestralen komen extra hard aan op zo'n teer babyhuidje. En dan ook nog gaan zonnen. Wat ongelofelijk bizar verhaal. Als dit waar is dan zijn Die ouders hun kind niet waard! :x
OMG!!!! je gaat zelf lekker liggen bakken zonder op je kind te letten.. kan er met mijn verstand niet bij! onverantwoordelijke ouders is zeer zwak uitgedrukt..
Ik zou bijna denken dat het opzet is. Je vergeet je kind gewoon niet die zo klein is en in de zee op een bandje dobbert, dat geloof ik echt niet. Vies hoor, hoop dat er actie tegen de ouders wordt genomen.
Het kan zijn dat ze met een enorme familie op t strand waren? Misschien dacht de 1 van de ander dat die zou opletten? Bovendien drijf je ontzettend snel weg, dus er zal wel geen hele lange tijd tussen hebben gezeten denk ik.. Buiten dat snap ik er persoonlijk ook niks van. Je eigen kind vergeten. Aan zee zou ik helemaal voortdurend opletten en geen seconde van haar zijde wijken. Maargoed. Gelukkig is het kindje verder niks overkomen.
Je let toch als ouder zijnde extra goed op! Snap echt niet hoe je kan gaan liggen zonnen en je kindje drijft lekker in de zee...
Maar dan spreek je dat toch af? Niet dat ik dan niet zelf op mijn kind zou letten maar het excuus er let vast iemand anders op vind ik echt onzin