Hallo Allemaal, Het onderwerp zegt het al "zwanger worden in de 2e helft van 2015". Ik heb zelf 1,5 week geleden een miskraam gehad. Hier ben ik erg kapot van het kindje was niet volledig gepland maar wel al zo gewenst en welkom. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we opnieuw proberen in de 2e helft van 2015. Dit omdat ik sollicitaties heb lopen voor een nieuwe baan en omdat we bezig zijn met de koop van een woning. Maar nu lijkt de 2e helft nog zo ver weg om precies te zijn september/oktober. Zijn er meer meiden die in de 2e helft van 2015 gaan proberen zwanger te worden waarbij de tijd langzaam lijkt te gaan? Ik heb dit topic geopend met het idee dat we "wacht" ervaringen kunnen delen en de tijd iets sneller lijkt te gaan hihi!
Heftig zeg van je miskraam.. Mijn vriend en ik willen er begin september voor gaan.. Eerst eind augustus nog genieten van onze vakantie!
Dat is inderdaad wel fijn ja een vakantie zonder vreselijke kwaaltjes haha. Gaan jullie nog op vakantie?
Veel sterkte met het verwerken van je miskaam.. heftig zeg Ik wacht met je mee! Bij mij is de kinderwens al dik 4 jaar in volle glorie aanwezig, maar mijn vriend (correctie: man) was er nog niet klaar voor. We zijn vorige maand getrouwd en nu heeft hij zo iets van: laten we nu gaan proberen of we een kindje mogen krijgen! Dus ik ben nu dolgelukkig, alleen wil ik nu zelf het liefste wachten tot juli/augustus. We gaan in augustus op huwelijksreis naar Azië. Ik ben bang dat als het misschien meteen raak zou zijn, dat ik niet volledig kan genieten van deze reis omdat ik misschien te moe of ziek ben of zo.. Het best een domme reden, want ik wil echt zo graag mama worden en ik weet dat het ook lang kan duren voordat ik zwanger kan worden. Maar voor mijn gevoel is dit wel het beste om te doen.
Zo'n stomme of gekke reden vind ik het niet hoor! Je wil lekker genieten op jou huwelijksreis zonder kwalen en dat snap ik wel! Nog gefeliciteerd trouwens met jullie huwelijk en mss neem je wel een leuk souvenir mee van je huwelijksreis waar de mensen big zo'n 9 maanden op moeten wachten
Sterke met de nasleep van de MK. Nooit leuk als dat gebeurt. Gezien we al zowat in de tweede helft van 2015 zitten, gaat het voor mij ook wel op denk ik (tenzij vriendlief meteen ronde 1 raak schiet, maar dat moet dan in de komende 2 dagen, dus dat zal wel niet hahaha). Na 7 jaar relatie, 4,5 jaar financiële crap oplossen en nu eindelijk lichtelijk stabiel leven, vonden we het wel eens tijd worden. Zit nu halverwege de eerste maand zonder pil, al 3 dagen onderbuikpijn dus waarschijnlijk even een reminder dat het allemaal in werking is. We zullen het zien.....
Hey fantasymom Leuk dat je meeschrijft. Je weet maar nooit. Wij hebben maart besloten om voor kindje te gaan we wachtte mijn menstruatie af en gingen ervoor. Eind april ben ik zwanger geraakt en 10 mei had ik een positieve test in mijn handen. We hebben helaas wel maar 1 weekje van het geluk mogen genieten maar het was niet onmogelijk Dus ik zal duimen voor jullie
Het kan ook zeker wel snel gaan ,maar na 16 jaar aan de pil ga ik er niet echt vanuit. Wil mezelf (en ventlief) ook niet gek gaan lopen maken door er teveel mee bezig te zijn. If it happens, it happens.....
Je moet jezelf ook zeker niet gek laten maken. Hoe meer je ermee bezig bent hoe minder groot de kans is dat het lukt. en daarbij lijkt me dan die zware teleurstelling iedere maand opnieuw ook niet leuk! Al ben je er dan stiekem toch wel een beetje mee bezig zo richting de NOD.
Ach, we hebben gelukkig een hoop vooraf besproken, ook de "wat als het niet lukt op de natuurlijke manier". We weten dus eigenlijk al precies wat we willen, hoe we het willen en dergelijke. Denk dat dat ook al een hoop scheelt. We zijn blij met wat we nu hebben (huisje, boompje, beestje(s)) en een kindje zou puur een uitbreiding zijn, maar geen noodzaak (ik voel geen mega-oerroeping ofzo, zoals je soms wel een van vrouwen hoort). Don't get me wrong, ik zou heel graag moeder worden en heel graag op de natuurlijke manier. Maar als op de natuurlijke manier niet lukt, ga ik niet die mallemolen in van IVF e.d. Mijn vent is zelf geadopteerd, dus dan zouden we dat proberen. Lukt ook dat niet, dan is het jammer maar houdt het op. Denk dat dit voor mezelf ook helpt om er niet teveel druk op te leggen bij mezelf
Ik duim voor jullie dat het lukt ik gun het jullie zo Maar wat heb je dat mooi gezegd dat als het niet lukt je niet de medische molen in wil maar wil gaan adopteren! Ook die kindjes vrienden een warm thuis.
Dat, en omdat mijn vent zelf ook weet hoe het is kan ik me geen betere vader voorstellen voor een adoptiefkindje Maar we zullen het allemaal wel zien, gezien de onderbuikpijn die aan blijft houden de afgelopen dagen en vandaag, gok ik voor nu nog dat alles werkt zoals het hoort te werken
Het werkt vast wel! En ze zeggen toch dat als je langdurig de pil hebt gebruikt kan het zijn dat het iets langer duurt?
Wij zijn al bijna een jaar bezig, dus voor ons zou de tweede helft van 2015 wel eens tijd worden Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed gaat!
Ik lees / schrijf graag mee meiden. Zie mijn onderschrift. Ook al een hele weg bewandeld, helaas... In de tweed helft van 2015 hopelijk meer geluk! Veel succes en geluk dames!
Welkom meiden. Zo iris jij hebt al een hele weg gehad. Vervelend dat met 8 weken het hartje is gestopt. Bij mij was het vruchtje al weg voor ik de echo had. Maar als je dan eerst nog je kindje ziet en het hartje stopt dat is zwaar ... Veel sterkte!
Un-friggin'-believable.....excuse my french Afgelopen dagen die buikpijn en vanmiddag vruchtbaar slijm-zodagen tee..en vriendlief door omstandigheden niet in staat om te klussen Then again, als dit een voorteken is van hoe mijn cyclus loopt, dan loopt het exact zoals het hoort...... 14 dagen terug onttrekking na de laatste pil. Hopen dat die klok volgende maand ook zo loopt.....