Hallo, Ik weet op dit moment niet zo goed wat te doen. Ik ben gisteren geweest in het ziekenhuis naar aanleiding van een urine kweek waar een bacterie in te vinden was maar Door dat me bloed waardes goed waren mocht ik naar huis. Nu heb ik vandaag de pech dat me rechter por is dicht geklapt en ben hier voor naar de huisarts geweest om uit te laten spuiten vandaag. Maar nog steeds blijft het dicht zitten. Ik ben nu ineens heel erg aan het zweten, misselijk en enorm duizelig soms echt gevoel alsof ik elk moment kan weg vallen en raar gevoel soms bij me maag. Ik dacht eerst dat dit misschien Door me oor kwam Door dat ie zo verstopt toch zit maar de klachten worden alleen maar erger.
Nou net even naar ziekenhuis gebeld want loop onder controle bij de gynaecoloog. Aangezien de vorige keren bij controles mijn bloeddruk juist iets onder het gemiddelde waren hoefde ik me niet zorgen te maken. Maar toch doe ik het wel. Want wat ik ook doe niks helpt om de klachten te verminderen.
Nou de gynaecoloog vondt gisteren niet zo nodig om te komen en die zei dat ook de duizeligheid eventueel Door het dichte oor kon komen dus nu eerst weer afwachten tot dinsdag en dan contact opnemen weer met de huisarts maar toch vindt ik nog steeds raar dat ik er misselijk bij was en raar boven buik gevoel.
Hmm het lijkt wel alsof sommige vks en gyns signalen niet goed op lijken te pikken. Tuurlijk is er 9 van de 10 keer niks aan de hand maarja.. Ik lees toch vaak dat er van te voren via de telefoon bijv al gezegd word dat het allemaal niets bijzonders is. Als je er geen goed gevoel over hebt moet je je niet laten afschepen hoor!