Hallo dames, Mijn zoontje is de gehele dag al wat jengelig en wilde niet slapen en slecht drinken. Nou is dat niet zo'n probleem, want die periodes heeft hij meer en ben ik inmiddels wel aan gewend. Vanmiddag had hij wel een temp van 38,5. Hoog dus, want normale temp is 36,8. Om 19.00 uur heb ik hem op bed gelegd, was hij stil tot 19.30 uur en ineens krijsen! En niet een beetje, nee heel hard en echt enorm zielig! Zou dit weer oorontsteking kunnen zijn? Hij is ook al een ruime maand verkouden. Echt een flinke snotneus, blijf de hele dag zn neusje schoonmaken, en hoesten. Paracetamol heb ik al gegeven, neemt wel de verhoging weg, maar blijkbaar niet de pijn..
Ik denk tandjes. Had precies hetzelfde met mijn dochter een half jaar geleden. Ook krijsen, overstuur en ze had duidelijk pijn. Had na twee uur maar de huisartsenpost gebeld want ik wist het niet meer. Maar het waren echt haar tandjes die doorkwamen.
Bedankt voor je reactie Baby09. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Zal zo eens goed in zijn mondje kijken! Gister even voor 00.00 uur ook de huisartsenpost gebeld, zij dachten aan de slokdarm die nog steeds zeer geïrriteerd is (sinds aantal weken weer met Nexium bezig) en daarom moeten we nu voorlopig even paracetamol blijven geven. Stelt mij niet echt gerust, maar helaas morgen pas terecht bij de huisarts. Wat heb jij gedaan om de pijn wat weg te nemen bij je dochter?