Heeft er iemand zo'n simpele disney trolley - gewoon zo'n dingetje van 10/15 euro (m'n dochter heeft er zo vaak mee rondgesjouwd bij de Piet Kerkhof ) ? Ik ben namelijk heel benieuwd hoe zwaar die zijn, maar kan het online nergens vinden. Iemand enig idee? alvast bedankt athina
oh thx! Moet ik even kijken dan en anders koop ik hem maar gewoon - thuis op de weegschaal en als hij te zwaar is, maar weer terug...
Dochter heeft hem vorige week nog in haar handen gehad, kostte volgens mij 12 euro bij de Wit in Schijndel. Weegt niet veel, zal iets van 2 kg zijn. Heb net gekeken bij de wit, maar zijn online niet te vinden daar.
Ik heb een trolley van de Efteling, denk dat dat hetzelfde is verder. Heb jammer genoeg geen weegschaal thuis, maar mocht niemand anders je kunnen helpen kan ik dat best regelen. Maar ze zijn echt niet zwaar, ik schat hoogstends 1,5 kg ofzo?
Wegen praktisch niks, ik denk ook max. 2 kilo! Mijn dochtertje van 2 loopt er zo mee weg, ook gevuld is het goed te doen (rollend dan)