Help! Kitten in de kerstboom!

Discussion in 'De lounge' started by moonlight159, Dec 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    de kunst van de plantenspuit en volhouden. en dan zo dat ze NIET zien dat jij het bent die spuit anders verlies je alle opvoedkundige kracht plantenspuit ten spijt. ze moeten schrikken zonder dat ze weten wie of wat het doet en wat er gebeurd...en volhouden...helaas..... succes....en iets ter vervanging aan bieden? dat lijkt me inderdaad ook wel een goed advies ;)

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

3. wwndyy

wwndyy Actief lid

Sep 15, 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    hahaha moet er wel een beetje om lachen...maar ik kan me voorstellen dat je er een beetje gek van wordt... ik zou niet weten wat je hier tegen moet doen...Mijn kat deed het ook maar liet m altijd lekker gaan (glazen ballen hoogpolig tapijt...neppe boom) Dan zag hij de humor er niet meer van in...en stopte hij ermee

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Bij ons klimt de hond de kerstboom in!
    En helemaal tot de piek ook nog.
    Vreemd genoeg nog geen bal gesneuveld terwijl het geen plastic ballen zijn.

Hij heeft de eerste 4 kerstboom jaren niet bij de kerstboom gekund (stond op een tafel)
    Sinds de verhuizing staat de boom op de grond en kan hij er dus wel bij.

Nu is vrouwtjelief een enorme snoepkont en had ze er dus chocolaatjes, koekjes en van die leuke zuurstokjes ingehangen...
    En ja, die hingen ook bovenin, dus dan moet ik toch wel tot de piek klimmen om ze op te kunnen eten?
    Nu heeft mn vrouwtje al het lekkers in de kast laten liggen en is die boom niet interessant meer...

Ik neem aan dat jullie geen etenswaar in de boom hangen, maar zo wel, dan kan dat dus wel eens de oorzaak zijn van de aantrekkingskracht :)

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Mijn hemel.....een hond in de kerstboom....hoop niet dat het een formaat koe is hahaha.

Ik heb er zelf niets geen etenswaren in hangen, want die eet ik er dan zelf wel uit ;).
    Het is echt spelen, ballen gaan leuk heen en weer en daar kan je hard tegen aan slaan. Ik denk gewoon dat ik er vrij weinig tegen kan doen, behalve de plantenspuit....die begint nu wel zijn vruchten af te werpen! Ze hoeft dat ding maar te zien of ze schiet al onder een stoel..

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Haha nee het is een jack russeltje.
    Maar 8 kilo in de boom is niet best hoor :)

Wat bij onze kat vroeger hielp was een krant.
    Als ze iets stouts deed (een echte deugniet!) dan werd de opgerolde krant op tafel geslagen.
    Geeft een mooi schrikeffect natuurlijk.
    Na een paar keer zo'n harde knal liet ze het wel uit der hoofd.

Dus misschien een tip wanneer de plantenspuit niet werkt?
    (moet je alleen geen glazen tafel hebben..)

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    er foto's van maken en er van genieten.... beetje niet een antwoord waar je op hoopt... wij hebben het gehad met 2 kittens... dus we kennen het... jaar erna hebben we een nieuwe boom gekocht. ;)

8. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

Dec 7, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    hahahahaha wat een heerlijk onderwerp :D
    ja katten zijn deugenieten he, zeker als ze nog jong zijn! Die van ons zijn nu 'half oud' ; 8 en 13 jaar en hangen gelukkig niet meer in de boom, toen ze jonger waren vonden ze het ook steeds mega-interessant en dan hielp het om idd een keertje een avond 'de wacht te houden zonder gezien te worden' met de plantenspuit en zodra ze nog maar probeerden of een schijnbeweging deden, hupplaa straal in de snoet ;) .En idd iets geven te vervanging, klein blinkend non breekbaar balletje ofzo, of een nieuw speeltje.

De hond in de kerstboom :eek: :D :eek: , al goed dat het een kleintje is :)

Kleine kinderen en baby's die net kruipen zijn trouwens even erg vind ik :) , bollen aftrekken,slingers opeten, aarde uit de pot halen, helemaal volhangen met naalden, kadootjes al open maken :rolleyes:

9. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    mmmmmmm, hier zijn het niet de beesten die in de boom hangen maar ons dochtertje..

Share This Page