Mijn dochter wilt heel graag een wijde broek of straight broek (jeans) (geen skinny) maar zo is zo slank ik weet me geen raad meer. Ze heeft nu 2 broeken maat 140 vd WE. Met van die cargo zakken en een wijde. Maar ze worden te kort. Maat 146 al besteld maar mevrouw is niet dikker geworden alleen gegroeid en maat groter nemen betekent weer bredere heup omvang vd broek. Ik heb haar huidige broek gemeten en deze mag niet breder zijn als 28 cm (zonder elastiek dat aangetrokken is ) kleiner zou nog beter zijn natuurlijk. Shoeby wat broeken thuis laten komen allemaal te groot Zou zara of hm wat zijn? En welke dan? Of een merk broek die in de heupen smal valt maar geen skinny is... Ik hoop dat jullie de tip hebben want der huidige broek kan echt niet lang meer
Ik heb voor mijn dochter de garcia rianna van jeans centre. Eerst had ze de skinny, deze zat bij haar als een normale broek. Nu heeft ze de flared versie. Ze is 11, 160 cm en 34 kg. Erg smal dus.
Mijn dochter is vrij dun en bij haar zitten de broeken van Indian Blue Jeans, Billy & Lilly en LTB (model Rosie uit m’n hoofd) mooi.
Ik ben met mijn zoontje naar een winkel gegaan met dezelfde zoektocht (1.53 en 36 kilo) en bij shoeby goed geslaagd. Ook heeftbhij leuke broeken van Zara.
Mijn 13 jarige is ook smal, weegt 28 kilo bij 148 cm. Zij zweert bij deze broeken van H en M,: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1248920001.html Die blijven bij haar wel op haar heupen hangen
Mijn dochter (1.50 en 30 kilo) heeft deze broek (mt 146), die zit echt goed bij haar: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1165482012.html
Deze gaan we maar proberen. Maar ik lees wel wisselende reacties maar soms is de ene kleur niet dezelfde broek in dezelfde kleur
Mijn dochter van 11 is ook heel lang en dun. Ze is 1.66m lang en weegt 33 kilo. Normaal laat ik broeken maken voor haar, maar ze wilde nu ook een wijder vallende jeans. Ze heeft er laatst 1 gekocht bij H&M. Ik moet er echt aan wennen (vindt hem zelf te wijd), maar zij is er dolblij mee! (Deze kan je aan de bovenkant nog helemaal aansnoeren met dat stiek, dus dat moet dan ook wel echt)
Ja mijn dochter droeg ook altijd Indian Blue Jeans, LTB en raizzed. Voor jongste nu ook Indian Blue Jeans, enige broek die niet afzakt of te kort is.
Ik heb even gekeken op de website, maar daar staan er zo veel op. Ze heeft hem nu aan naar haar vader. Kan morgen wel even kijken (als ze hem daar niet in de was heeft gegooid)
1 broek die redelijk zit in de taille laten innemen bij een naaiatelier? Dat geeft je in elk geval wat meer tijd om te zoeken. Jeans stof is meestal niet heel fijn voor de normale naaimachines thuis, (semi)industrie naaimachine is geschikter daarvoor . In normalere katoen variant, niet dat dikkere utility spul kan een thuismachine dat evt wel. Het is geen heel ingewikkeld klusje, maar mijn hobby is het ook niet. Veelal moet je hem over 3 naden aanpassen. En soms is het echt teveel dan ben je nog beter af door vanaf scratch te (laten) maken. Wat je evt nog kan overwegen is bij de large of een alto/skate shop. Zijn allicht niet de heel gangbare winkels voor je, maar de afdeling skaters/alternatievelingen zijn doorgaans aan de smalle kant en wide fit utility broeken hebben ze altijd wel gehad.
Ik had al wel eens een dames model kleinste maat van mango geprobeerd (ik dacht de lengte inkorten is makkelijker als de taille) maar deze was ook nog veels te groot. Nu zie ik toevallig bij zalando dat ze only petite hebben. Kleinste maat is xxs, zou dat wellicht al gaan? Welke maat is jeansmaat 24? XXS of 3x Xs? (dat laatste bestaat volgens mij niet)
Mijn dochter van 1.60m past sommige jeans in maat 32. XS hebben we van jeans nog nooit gehad, 24 ook niet. Maar met 140/146 paste ze echt nog geen volwassen maat (ander nadeel kan zijn dat daar meestal geen knoopsgatelastiek in zit, er is dus niets te verstellen).
Nog even zitten zoeken: in ieder geval Hollister en Monki en Weekday hebben ook maat 23, maar die zijn 59 en 59,5 cm in de taille, volgens de sites.
Nee, ik denk ook niet dat dat gaat. Mijn dochter is 1m74 en draagt nog een maat 26 of 32/34 in jeans.
Hier toen ze nog echt slank (dun) was trouwens alleen Raizzed Chelsea en een enkele keer een broek van de Zeeman (die hadden een paar keer per jaar een smalvallend model). O, en Coolcat. Misschien is dit nog wat: https://www.wehkamp.nl/coolcat-wide-leg-jeans-dominique-donker-grijs-17305942/?ref=%7B%22id%22%3A%22kinder-mode_kleding_jeans%22%2C%22filter%22%3A%22coolcat%22%2C%22params%22%3A%22merk%3Dcoolcat%26geslacht%3Dmeisjes%22%7D Wel ook 59-61 cm in de taille, maar misschien wel knoopsgatelastiek? Bij Raizzed is het irritant dat ze de maten niet per model geven, terwijl het enorm per model verschilt.
Die raizzed chelsea is de skinny dacht ik? Die had ze vorig jaar maar wilt ze nu echt niet meer aan. We hebben de h&m van sookie besteld en hij past! Heel erg bedankt voor de tip, we kunnen weer even vooruit