Ik leg ze op een dienblad met kaarsjes en andere herfstdingetjes. Vroeger maakten we er poppetjes mee haha.
Weggooien.... We hebben een kastanjer voor de deur staan, volgens mijn liggen er meer kastanjers binnen dan er in de boom hangen!
Vroegah knutselden wij ermee en ook met eikeltjes met satéprikkers. Verder pofte mijn moeder de tamme kastanjes en aten wij deze op. Heerlijk!! Ik krijg bijna weer trek. Nou ja, als ons meisje wat ouder is en ook zelf mee kan zoeken in het bos, dan zullen we de "traditie" voortzetten. Hihi, nu al zin in.
Ik heb er ook een krans van gemaakt, zoals hierboven. En een dienblad met kastanjes en kaarsen. Vroeger knutselde ik er inderdaad mee, met cocktailprikkers. Maakte ik spinnetjes en honden haha.
Mooie dingen meiden! Over dat opeten... Ik las iets over dat je niet alle kastanjes kan eten? Je hebt wilde en tamme maar ook bij de tamme heb je een soort die je niet mag eten?
hier zijn er een paar spinnen mee gemaakt, een doosje met daarin blaadjes kastanjes, beukennootjes, en eikeltjes, Verder word er door de katten mee gespeelt whahahaah