Hoi hoi, Beetje goor... maar sinds anderhalf maand heb ik al 6 keer kleine, vieze beestjes in mijn huis zien lopen. Ik walg echt letterlijk van beestjes en ik kon vannacht zelfs niet goed slapen erdoor. Ik weet alleen niet wat het voor beestjes zijn. Ze zijn ongeveer een halve cm lang en 2 mm dik, zwart van kleur en verder geen voelsprietjes ofzo. Lijken net wormpjes, maar ze lopen gewoon. Gatver, ik word weer misselijk als ik dit typ. Ik ben bang dat ze onder het laminaat vandaan komen, of vanuit het balkon? Iemand enig idee wat dit voor beestjes zijn en/of hoe ik ervan af kan komen? Heel erg bedankt alvast!!
Ja zou gewoon naar de winkel gaan en vragen uitleggen hoe ze eruit zien...... voordat ze straks meer gaan worden brrrr. Google anders even misschien dat je het kan vergelijken dan heb je een naam.
Ik heb een poging gedaan om op google te kijken naar afbeeldingen maar kreeg gelijk overal jeuk en heb de pagina afgesloten. Het zijn geen pissebedden. IkOok geen zilvervisjes zijn, want daarvan zag ik een plaatje en die zien er enger uit. Misschien eerst even met een verdelgingsspray proberen. Is dat niet schadelijk tijdens de zwangerschap trouwens?
Zijn het niet van die oorwurmen? Hier hebben we ook weleens wat beestjes lopen. Die komen allemaal door het open raam van de slaapkamer denk ik... Want ze zitten daar heel vaak bij het raam.
Ik denk dat het onweersbeestjes zijn ( ook wel tripsen genoemd ). Ze voldoen wel aan de beschrijving. Ik zie ze op het moment ook heel veel. Laatst had ik de hond uitgelaten en toen zaten ze overal op mijn armen enzo! Kijk maar es op google!! Zijn voor mensen geheel onschuldig